![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik ben net terug van een voormiddagje Belcar testing, het was er mooi weer in zolder.
Het was er dan ook zeer druk vanaf 10u op de track, ik schat dat 70% vd Belcar wagens al terplaatse waren en hebben gereden. Hier onder enkele foto's als opwarmertje: (much more online op BTSpictures.be deze avond laat of morgen) |
|
||||
|
||||
Ultima van Qvick is precies een GTP geworden...
|
|
||||
|
||||
En op de Daikin Mini hebben ze ne pot oranje verf gemorst. Dan toch liever de livery van vorig jaar.
Die van KS zien er ook knap uit. |
|
|||
|
|||
De kleine Le-Mans versie! Ziet er wel veel vetter uit zo die Ultima! Vind de KS-Motorsport en de Mini en de Corvette qua look ook dat ze erop vooruit gegaan zijn
![]() Deze mening zal waarschijnlijk wel niet iedereen met mij delen maarja... |
|
||||
|
||||
De BMW's zien er zeer mooi uit, de rest vond ik vorig jaar mooier.
|
|
||||
|
||||
Deze thread even afgesplitst. 2de poging: Hier gaan we dus alles concentreren aangaande de vrije trainingen en de kwalificaties. De vrije trainingen van vandaag staan eigenlijk los van het NRF maar we nemen ze er hier gewoon even bij.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
nog iemand die al foto's heeft van vandaag in zolder?
|
|
|||
|
|||
binnen enkele minuten staan er een 100 online
|
||||
|
||||
Racingworld.be brengt vandaag een fotoreportage van de wagens die deelnamen aan de belcar testday.
Meer foto's te vinden op het vertrouwde adres |
|
||||
|
||||
'k moet wel zeggen, de performance van die Qvick Ultima lijkt teleur te stellen tegenover die van Belgium racing.
|
||||
|
||||
Heeft er toevallig iemand chrono's opgenomen?
Na het zien van die foto's kan ik echt niet meer wachten tot zaterdag ![]()
|
||||
|
||||
Die Ultima lijkt wel een Toyota GT-one. Hulde aan de bende van Qvick, die hebben mooi werk geleverd in de winter.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
jaja, de nieuwe layout van de Viper is echt een verbetering (minder druk)
|
|