![]() |
|
|
||||
|
||||
Gaatjes in je lijf
en neen, k heb t niet over een verdwaalde kogel of een jachtongeval....
Hebben mensen hier op de paddock piercings? Ikzelf heb er gisteren eentje laten steken... in mijn tong. het ganse verhaal trouwens op www.laurentonline.com
|
||||
|
||||
ongestraft uw tong uitsteken naar ons ! Ge moet maar durven, tssss
![]() ![]() ![]() Ikzelf zou het zeker niet willen: 1) pijn, PIJN ! (+ontstekingen, eet- en spraakproblemen en allerlei ?) 2) ligt niet in mijn 'rebels' imago ![]()
|
||||
|
||||
mja, pijn is fabeltje (om de wereld van de piercings vrij te houden van mietjes
![]() ik heb niks gevoeld, behalve eerst een prikje, zoals een bloedprik en dan een ongelooflijk leuk gekriebel, dat uitnodigd voor nog en meer... derna effe uw tong da opzwelt en heel veel speekselontwikkeling, en dan, mja, nu enkele dagen last met eten, spreken valt mee, alleen s & z klanke zijn ni wat het moet zijn.... ontstekingen, tja, das uw eigen verantwoordelijkheid...
|
||||
|
||||
Amai, lelijke kop.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
mja, da komtdoor de camera en t onsmettingsmiddel
![]()
|
||||
|
||||
uw lief heeft u blijkbaar laten zitten
![]() |
|
||||
|
||||
- I used to be a schyzophrenic, but now we are alright -
Die foto past er wel bij, anders ![]()
|
||||
|
||||
Huudo, ja, ma al enkele weken geleden.. doet veel pijn ma heeft niks met de zaak te maken, om effe te verduidelijken....
|
||||
|
||||
Hey Laurent, was maar een grapje hoor. Pleeg ik nogal eens te zeggen wanneer venten oorbellen en andere peircings beginnen dragen
![]() |
|
||||
|
||||
:-)
okay dan.... k dacht da ge "inside info" had ![]()
|
||||
|
||||
Neen, voor mij gene piercing.
Ik heb een tatoe op mijn schouder. En als ze goed gezet worden zijn het echte kunstwerken. bien |
|
||||
|
||||
das waar.... ma k ben aant zien, ofwel een volgende pierce, ofwel tattooo :-)
|
||||
|
||||
En blijven gaan
![]() |
|
||||
|
||||
mijn ma heeft zelf een navelpiercing en mijn nonkel heeft zijn hele rug vol getatoeerd( hij wil op termijn zijn hele lichaam vol) ik ben er niet tegen ma het is toch niets voor mij(een piercing) ma een tatoo van een supra...
|
||||
|
||||
Noem mij conservatief, of ouderwets, of wat dan ook, maar hier ben ik (in tegenstelling tot het roken - zie andere thread) totaal TEGEN. Lichaamsverminking noem ik dat. Met alle respect voor wie een piercing "cool" vindt, ik vind het mottig. Als jullie het recht hebben om zoiets leuk te vinden denk ik toch wel dat ik het recht heb om het mottig te vinden, niet?
Bweeuurrkkk!!!! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|