![]() |
|
|
||||
|
||||
tour de france 2003
Armstrong dus nu in het geel. Persoonlijk hoop ik op dit moment dat Hamilton gaat winnen.
![]() Wat vinden jullie van de tour. Buiten de laatste 2ritten een saaie eerste week achter de rug vind ik.
|
||||
|
||||
Een virus bij Fassa Bortolo was nodig om Pettachi te stoppen, Zabel of McEwen mogen van geluk spreken dat hun voornaamste concurrent er 'op z'n Cippollinis' vroegtijdig de brui aangaf.
Voor de rest een kleine Australische heropleving met Cooke en O'Grady. Baden Cooke die trouwens door velen aanzien werd als dé boeman bij de eerste massale valpartij op zondag. In de Alpen een mooi solo-nummer van ex-Festina-ik heb nooit iets genomen-Richard Virenque en vandaag een Mayo die wat mayonnaise aan de Tour probeert toe te voegen door Lance te laten inzien dat die gele trui niet vanzelfsprekend is... ...enkel vrees ik dat de 5de Tour de Lance erg dichtbij is. En als ik heel eerlijk mag zijn: het raakt m'n koude kleren niet. Of als ik het anders mag formuleren: het raakt m'n warme kleren niet, want het is bijna waanzinnig om bij dit weer urenlang aan je beeldbuis gekluisterd te zitten voor een troepje vol medicamenten gespoten renners die hun lichaam afbeulen voor dat kleine momentje vergankelijke glorie wanneer ze als eerste over de streep komen.
|
||||
|
||||
hehe, nice going finish. Ik zet de tv pas aan tegen het einde van de rit. Daarvoor is er echt nix te beleven aan zo'n etappe.
|
||||
|
||||
komkom .... er komt een tijd dat je de spons moet vegen over wat gebeurd is ..... Virenque heeft overigens openlijk bekend dat hij doping heeft gebruikt ... en heeft daar ook voor geboet ....
Voorlopig geen dopinggevallen meer in het wielrennen .... Dus geef ze dan ook het voordeel van de twijfel ..... De voorbije 2 dagen heb ik bangelijke koers gezien ... - Virenque als topatleet een vlucht van 200 km afronden in morzine is prachtig. - Met Iban Mayo is er een nieuwe toerwinnaar opgestaan ..... Misschien is het dit jaar nog niet ... maar een van de komende jaren komt het ervan ... no doubt about that. En ivm met de 5e tourzege voor Lance Armstrong ....... Zet dat nog maar ff tussen haakjes ...... Ik heb er de voorbije dagen minstens 3 gezien die even sterk zijn dan Lance in de bergen .... Bovendien lijkt zijn vedettenploeg minder steun te kunnen geven dan de voorbije jaren. Wielrennen (en dan vooral de tour de france) blijft mij enorm boeien ...... Lekker beulen over een paar duizend kilometer over de alpen en de pyreneën.
|
||||
|
||||
Ik vond lance helemaal zo sterk niet in de bergen. Het feit alleen al dat hij gisteren nog voor die 3de plaats ging spurten zegt al genoeg. Hij heeft elke seconde nodig.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ja, Vreselijk valleke van Beloki, liever hij dan ik zenne, veeeeeeeele liever
|
||||
|
||||
Quote:
*edt* Ah, I see... gescheiden kleedkamers voor Telenet en Belgacom ADSL klanten bij vrtnieuws.net. Jan. =---
"It's for the fun." -Gilles Panizzi Last edited by Obi-Jan; 14-07-2003 at 19:27. |
|
||||
|
||||
Dat net Beloki nu moet vallen.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Hebt ge gezien wat een chance dat die (Armstrong) gehad heeft? -Alleen waar dat 'm van de baan schoot was die berm gelijk met de weg.
Jan. =---
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Iban Mayo kan Armstrong pijn doen in de bergen ...... Er is nog niets verloren in deze tour.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk da Armstrong zal winnen, maar de geschiedenis zal zich herhalen en volgend jaar wint iemand anders. Nog nooit is er iemand geweest die 6 keer de tour kon winnen en dat zal nu niet anders zijn. |
|
||||
|
||||
Echt spijtig hé. Ben echt beginnen vloeken toen... :s
Nu maar hope op vino en majo hé. Laat het aub een spannende tour zijn/worden
|
|