![]() |
|
|
|||
|
|||
Mini test dinsdag
Nu dinsdag zullen er op Zolder testsessies plaatsvinden met de nieuwe Mini Cooper S.
Er zal getest worden met de remmen door niemand minder dan Walter en Anthony Kumpen. Dit weekend zal de mini de nodige testkilomters ondergaan om dinsdag niet teveel last te ondervinden van de kinderziektes. In tussentijd gaan de Mini's als zoete broodjes van de hand en krijgen we in 2003 een onvervalste versie van echte stuurmanskunst. Enkele kleppers kochten zich reeds de Cooper S met 163 PK waardoor spektakel op straatbanden verzekerd is. Voor zij die het nog niet wisten; BRI zal er ook staan aan de start. Daarom worden alle testen op de voet gevolgd door ons. |
|
||||
|
||||
Eens gaan kijken kan nooit kwaad eh...
![]() |
|
||||
|
||||
kunnen geintereseerde piloten ook een ritje maken??????????
|
|||
|
|||
Ik dacht van niet, als je naar een dealer gaat kan je een proefrit vragen met de Mini Cooper S. Aangezien alles standaard is, is er weinig verschil met de versie op de weg.
Hij ligt enkel 4 cm lager, voorzien van 2 kuipzetels en harnas, stroomonderbreker, regelbare veren en andere remmen. Voor de rest alle info vragen aan uwen pa Clioboy, heb hem gisteren zo een uur aan de lijn gehad ![]() |
|
||||
|
||||
ik ga ne keer zo ene gaan vragen bij de lokale dealer, krijg je die zo maar mee?????
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Ennuh, geef ff het chassisnummer door...........kwestie van geen afgeragde tweedehands te kopen ![]() Maar nu serieus, hoeveel deelnemers blijven er over in de Cliocup?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
tja we zien wel, als ik er aldanniet ene meekrijg!! en ik denk dat de clio wel nog genoeg piloten zal hebben, maar of ik er nog zal bij zijn ????????????? Dat weet ik zelf nog niet
|
|||
|
|||
Na wat ik deze ganse dag heb gezien en meegemaakt hoef ik echt geen keuzes meer te maken.
Om het in één woord te zeggen: verbluffend !!! |
|
||||
|
||||
Kan het echt niet in wat meer woorden
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Sorry Stijn maar testwerk van een team of merk hou je binnenskamers. Tot zolang niet alles 100% op punt staat denk ik ook niet dat Mini met enige info naar buiten zal komen.
Wat ik wel kan en mag vertellen is dat ik in de verre verste niet had gedacht dat de wagen zonder al te veel toeters en bellen zo goed zou presteren voor een eerste testsessie. Als we zien wat deze wagen kan hebben we nog veel werk aan de Clio zijn afstelling. Voor de rest wachten op de results. |
|
||||
|
||||
krijgen we "topgear" achtige rijstijlen te zien? lekker glijden enzo...............of lopen die bakjes over tramrails.
Wat me niet helemaal duidelijk is, het volgende: Zijn het alleen circuitraces of zijn er ook heuvelklims en rallysprints bij zoals dit jaar in Enegland en komend jaar ook in Schotland http://www.carkeys.co.uk/NE006097.htm link van de engelse cup http://www.johncooper.co.uk/cgi-bin/..._msport_FS.htm
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 10-12-2002 at 22:27. |
|
||||
|
||||
wat voor rondetijden zijn er neergezet??????
|
|||
|
|||
Quote:
maar niet veel !!!! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|