![]() |
|
|
||||
|
||||
Modelbouwbijeenkomst - 18 januari 2013
Een nieuw jaar, dus we kunnen er weer tegenaan.
Aanstaande vrijdag is het weer tijd voor onze eerste meeting van het jaar. Waar; Brasserie Savarin te Bolderberg (Heusden-Zolder) Aanvang; 20 uur Agenda; -Ik had graag de tombola-avond eens besproken, kwestie van alles eens op een rijtje te zetten naar eind dit jaar toe. -Een nieuwjaar, betekent ook lidgeld betalen -Een vooruitblik naar de eerste beurzen van het jaar, zijnde Jabbeke, Leuven en Moveleo. 3 beurzen op 4 weken tijd. Als er nog iemand een thema, ideeën, problemen of wat dan ook wil aankaarten, laat het ons weten. Bij deze tot vrijdag ![]() -Nismo -TvD -Sennake -Gulfie -Loixrallyfan -Loeten ? -Eyckles ? -bzguy -Joka-1 -Doc
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 18-01-2013 at 00:26. |
|
||||
|
||||
Ben er ook bij!
|
||||
|
||||
Ik wil nog altijd die demo geven over modelbouw-fotografie, als er tenminste interesse is natuurlijk
![]() |
|
||||
|
||||
Ik pas deze keer en wacht af tot de volgende meeting ; ik begrijp dat er nu vooral administratieve zaken aan bod zullen komen.
Neemt niet weg dat ik wel reeds lidgeld wil betalen ![]() |
|
||||
|
||||
Ik bekijk het weer nog even... Maar als ik afkom, dan breng ik mijn toestel ook effe mee...
|
||||
|
||||
Mocht Loeten komen, graag dan met wat van zijn Cars modellen
![]() En dan kan k nog eens Westvlaams spreken :d |
|
||||
|
||||
Aanwezig!
|
||||
|
||||
Wat betreft het lidgeld, het bedraagt nog steeds 15,00 euro.
|
||||
|
||||
Quote:
Je kan misschien ergens afspreken met Loeten om te carpoolen. ![]()
|
||||
|
||||
Bedankt voor de info ; count me in dan
![]() Ik stuur Loeten wel een PM ![]() |
|
||||
|
||||
Ik ga ook afwachten met het weer. Mocht ik komen, breng ik ook mijn camera mee.
Groeten, Lesley |
|
||||
|
||||
Quote:
De Cars-modellen.... Misschien dat Sarge effe meekomt want die hebben ze daar nog niet life en in vol ornaat gezien. De andere komen langs op de beurzen. Voorlopig ben ik nog niet zeker of ik kom. Ik laat het hier nog weten morgen.
|
||||
|
||||
Ik kom.
|
|||
|
|||
kan er spijtig genoeg niet bij zijn....
Ga (moet) nog een receptie meepikken ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
dit jaar vieren we 50 jaar Porsche 911, misschien leuk als themahoekje ? ![]()
|
|