![]() |
|
|
||||
|
||||
Modelbouwbijeenkomst - 18 mei 2012
Beste modelbouwers, aanstaande vrijdag 18 mei staat er onze volgende bijeenkomst op de kalender.
Waar; Brasserie Savarin te Heusden-Zolder (Bolderberg) Aanvang; rond de klok van 20.00 Agenda; Dat zien we dan wel. Bij deze zal ik me ook al als eerste aanmelden; -Nismo -Loeten -Eyckles Wat mag ik niet vergeten: -een doos nascar-racewagens voor Loeten (als hij komt) Tot vrijdag. ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 18-05-2012 at 18:33. |
|
||||
|
||||
Ik ben er helaas niet bij.
Op die die dag heb ik een klassieker rally. ![]() Dus misschien de volgende keer.
|
||||
|
||||
Ja hoor ik ben present !!
Wat ik niet mag vergeten: - afrijden te Sint-Niklaas voor Lesley (als hij meekomt) ![]()
Werkbank: On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen) Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck) Last edited by Loeten; 13-05-2012 at 11:42. |
|
||||
|
||||
Quote:
Groeten, Lesley |
|
||||
|
||||
Aanwezig
![]()
|
||||
|
||||
ik kom ook.
|
|
||||
|
||||
Wij gaan een verlengd weekend doorbrengen aan zee, dus ik moet deze keer verstek laten gaan. Ik reken op Nismo, TvD en Dominique om de honneurs waar te nemen
![]() Alvast veel plezier, en volgende keer ben ik er gewoon weer bij ![]() |
|
||||
|
||||
Ik kom niet deze keer, sezoensrally is weer in het land.
|
||||
|
||||
Quote:
Kunt ge niet met Loeten meekomen, dan kan je er voor zorgen dat hij Lesley niet vergeet op te pikken. ![]()
|
||||
|
||||
Same story here.
![]() Ook naar Bocholt. ![]()
|
||||
|
||||
The Same here: Ook naar Bocholt
Op terugweg spring ik misschien nog even binnen |
|
||||
|
||||
ik ga moeten afmelden, juist andere verplichtingen gekregen.
|
|
||||
|
||||
@Nismo, ik breng die kubusnissan ook mee. Hij is net binnengekomen...
See ya
|
||||
|
||||
Ik ga er niet geraken deze keer...Het zal pas weer de meeting van juli worden daar ik bij de juni meeting op vakantie ben.
|
||||
|
||||
Veel volkzal er niet zijn, deze keer. Ook ik zal moeten passen.
Alle druk op de schouders van Nismo dus. ![]()
|
|