![]() |
|
|
|||
|
|||
Twee nieuwe lekken in internet Explorer
Microsoft raadt de gebruikers van de webbrowser Internet Explorer (versies 5.01, 5.5 en 6) aan om een beveiligingspatch te downloaden en te installeren. De patch dicht twee lekken in de browser. Ook oudere lekken in de beveiliging worden afgesloten indien u dit nog niet eerder hed gedaan. Beide lekken zijn ernstig van aard en zorgen ervoor dat kwaadwilligen schadelijke operaties kunnen uitvoeren op uw computer. De patch is te downloaden op de volgende Microsoft-site.
Microsoft Security update 28/03/02 |
|
||||
|
||||
Bijna dagelijks kunnen we updates downloaden voor Micro$oft producten.
Dat Bill Gates daar nog geen betaaldienst van heeft gemaakt: een soort 'pay-per-load'. ![]()
|
||||
|
||||
ik zou zeggen download deze maar niet. sinds ik hem heb geinstaleerd start reralplayer niet meer. werken links niet meer uit outlook en als ik op een link klik die opent in een nieuw vanster: odd ook noppes. Way to go microsoft.
|
||||
|
||||
ik krijg hier redelijk veel in mijn rechterbenedenhoek 'automatische update' van Windows XP; ik laat dat dan lekker doen, en bij de volgende restart van Winblows gaat hij weer lekker voort; dusja...'t zal allemaal wel in orde zijn zekers ?
![]()
|
||||
|
||||
Who uses INTERNET EXPLORER anyway van die sukkels van Microschoft !
Leve LINUX & OPERA opera 6 kunde nu d/l is wel echt véél beter dan IE www.opera.com
|
||||
|
||||
en opera staat erop
![]() byebye microsoft authority ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
gaat opera goed op depaddock.eu ?
verbazend. Ik heb al problemen gehoord ivm gifkes, forums e.d. + reclamebanner dacht ik ? IE6 staat erop, blijft erop.....
|
||||
|
||||
Quote:
PS: waarom laat hem die foto ni zien ?
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() Last edited by Raceboy; 06-04-2002 at 21:42. |
|
||||
|
||||
omdat er op http://users.skynet.be/nascar/opera.jpg klaarblijkelijk niets staat...
|
||||
|
||||
Tja,
Ik ben nu niet direct de grootste voorstander van Microsoft en/of IE zene, maar om Opera nu een goeie browser te noemen ?!? als je dan toch een alternatief wil ... www.mozilla.org Eindelijk een browser die zich een beetje naar de W3 standaard weet te houden ... airco
|
||||
|
||||
Ik ben nog altijd content met mijn goeie ouwe MIE 6.0...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|