![]() |
|
|
||||
|
||||
De Paddock goes karting in 2009!
Het is alweer een tijdje geleden dat we met De Paddock zijn gaan karten, een van de oorzaken dat we ooit ontstaan zijn in 2001 als echte club!! Inmiddels zijn er heel wat online-clubs die perfekt wedstrijden organiseren voor de liefhebbers. De opvolging is gewaarborgd
![]() En toch willen we nog eens karten voor de leut en het plezier. Simpel een "Grand-Prix" bestellen bij een Indoor Karting is ons dan weer te makkelijk. De Paddock staat voor: net ff anders, eigenwijs, plezier en vertier. Het idee wat we hebben is om een soort van "spel zonder grenzen" te organiseren op een karting. Voor de jeugdigden die niet wat spel zonder grenzen is? Google heeft het antwoord ![]() Waar moet je aan denken? Het ergste uiteraard ![]() ![]()
En nog meer van die grappig bedoelde onderdelen ![]() Aan jullie de vraag, is hier intresse voor? Geef je feedback zodat wij ons "concept" kunnen aanpassen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 20-01-2009 at 21:57. |
|
||||
|
||||
Ik doe mee. Dag vertier en lachen zie ik wel zitten
![]() Kan een kart zelfs achteruit rijden? ![]() ![]() Last edited by guntha; 20-01-2009 at 22:37. |
|
||||
|
||||
N'een goeien ouwen Depaddock Belkarting!!
Laat het ons dan misschien deze keer Depaddock DSMECarting noemen. You never know hé, ik heb alle adressen ![]() Ge kunt ook eens een weekendje komen skiën hé. www.transavia.com tot in Innsbruck Slaapmogelijkheden geen probleem. Voor 15 € p/p incl ontbijt. Om regelmatig wat oude Belkarting piloten tegen het lijf te lopen moet ik tegenwoordig nie ver lopen ![]() ![]() Altijd wel te vinden voor iets ludieks. |
|
||||
|
||||
Er zijn nog opties he:
Bolleke pijl op een kart circuit. ![]() |
|
||||
|
||||
Ik vind dat een leuk plan!
![]() |
|
||||
|
||||
Ene blindoek om andere roepen rechts links remmen gas. Of gaat dit te ver?
![]() |
|
||||
|
||||
wie loopt er het snelste rondje over de kartbaan?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Leuk plan. Als ik tijd heb, doe ik wel mee
|
||||
|
||||
Dat zie ik wel zitten ja!!
Trouwens zo een paar dagen naar Oostenrijk kan er ook altijd wel bij! Grtz
|
||||
|
||||
Vanaf dat het iets met karting te maken heeft, ben ik er uiteraard ook bij.
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|