De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 25-04-2008, 20:59
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
LMS 2008 Round 2 Monza.

Wederom een bevestiging dat de Pugs het Audi het lastig gaan maken tijdens Le Mans '08? De Pugs doen het goed in de training.

Quote:
LMP
1. Lamy/Sarrazin Peugeot 908 Hdi-FAP 1:33.113
2. Gene/Minassian Peugeot 908 Hdi-FAP 1:33.648
3. Capello/McNish Audi R10 TDI 1:34.770
4. Premat/Rockenfeller Audi R10 TDI 1:34.953
5. Mucke/Charouz Lola Aston Martin 1:35.346
6. Panis/Lapierre Courage-Oreca Judd 1:36.121
7. Ortelli/Ayari Courage-Oreca Judd 1:36.547
8. Collard/Boullion Pescarolo Judd 1:37.516
9. Burgueno/De Castro Epsilon Euskadi Judd 1:37.761
10. Campbell-Walter/Hall Creation CA07 - Aim 1:38.193
11. Primat/Tinseau Pescarolo Judd 1:38.772
12. Kerr/Jouanny Creation CA07 - Aim 1:39.777
13. Tappy/Ickx/Short Pescarolo Judd 1:41.105
14. Nicolet/Faggionato/Hein Pescarolo Judd 1:42.104

LMP2
1. Van Merksteijn/Verstappen Porsche RS Spyder 1:37.798
2. Belicchi/Pompidou/Zacchia Lola B08/80 Coupe Judd 1:39.016
3. Elgaard/Nielsen Porsche RS Spyder 1:39.535
4. Barazi/Vergers/Rees Zytek 07S Zytek 1:40.072
5. Lienhard/Theys/Lammers Porsche RS Spyder 1:40.379
6. Kane/Foster WF01 Zytek 1:41.554
7. Ragues/Lahaye Pescarolo Judd 1:42.086
8. Ojjeh/Gosselin/Schroyen Zytek 07S Zytek 1:42.334
9. Amaral/Pla Lola B05/40 AER 1:42.715
10. Erdos/Newton Lola MG 1:42.894
11. Hughes/Haberfield WF01 Zytek 1:43.047
12. Rostan/Peterson/Lueders Radical SR9 AER 1:43.953
13. Didaio/Francioni Lucchini Judd 1:44.858
14. de Pourtales/Noda Lola B05/40 Mazda 1:45.296
15. Salini/Salini/Roussel WR Zytek 1:52.043

GT1
1. Garcia/Enge Aston Martin DBR9 1:46.443
2. Blanchmain/Dumez/Manopoulos Corvette C6.R 1:46.688
3. Beretta/Moreau/Gouselard Corvette C6.R 1:47.033
4. Rusinov/Kox Lamborghini Murcielago 1:47.625

GT2
1. Lieb/Davison Porsche 997 GT3 RSR 1:49.828
2. Bell/Bruni Ferrari F430 GT 1:50.805
3. Narac/Lietz Porsche 997 GT3 RSR 1:51.547
4. Nielsen/Westbrook/Simonsen Porsche 997 GT3 RSR 1:51.813
5. Daniels/Paltalla/Sugden Porsche 997 GT3 RSR 1:52.502
6. Dumbreck/Kelleners/Vasiliev Spyker C8 Laviolette GT2R 1:52.546
7. Balandras/Lecourt/Belloc Porsche 997 GT3 RSR 1:52.822
8. Aucott/Daoudi Ferrari F430 GT 1:52.906
9. Chiesa/Leuenberger Spyker C8 Laviolette GT2R 1:53.783
10. Kutemann/Basso/Casadei Ferrari F430 GT 1:58.504

http://www.autosport.com/news/report.php/id/66868
Ka iemand de klasse GT1 annuleren? Iedere deelnemer een plek op het podium!
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #2  
Old 26-04-2008, 00:18
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Verstappen is LMP2 weer rijles aan het geven Toch mooi dat die ouwe relschopper het zo lekker doet.
Reply With Quote
  #3  
Old 26-04-2008, 09:12
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Iemand enig idee wat er met Larbre aan de hand is? Niets dan geklooi, lijkt het. Net zoals in Barça in de eerste sessies niet gereden.

Edit: blijkbaar ermee gestopt intussen.
__________________
Reply With Quote
  #4  
Old 26-04-2008, 18:15
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
http://www.lemans-series.com/data/co...lts/lmsent.pdf

Kwalificatie: 1-2 voor Peugeot. Audi 1,7 sec langzamer dan snelste Peugeot, kortom Peugeot deelt opnieuw een tik uit.

Van Merksteijn op pole in LMP2.
Reply With Quote
  #5  
Old 26-04-2008, 22:08
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2005
Location: Den Haag, Nederland
Posts: 518
Enigste serieuze klasse met GT1 wagens is FIAGT en FFSA. De rest stelt echt geen bal meer voor jammer genoeg...
Reply With Quote
  #6  
Old 26-04-2008, 23:23
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
FFSA stelt ook niks meer voor, wat rijd daar nu nog rond? 4 Saleens, 3 Corvettes en 2 Vipers, dat kan ik ook moeilijk een fenomenale grid noemen. FIAGT lijkt de enige serie te zijn die GT1 nog levend kan houden, en ik betwijfel of dat nog lang gaat duren ...
Reply With Quote
  #7  
Old 27-04-2008, 10:20
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Quote:
Originally Posted by Bramzel View Post
FFSA stelt ook niks meer voor, wat rijd daar nu nog rond? 4 Saleens, 3 Corvettes en 2 Vipers, dat kan ik ook moeilijk een fenomenale grid noemen. FIAGT lijkt de enige serie te zijn die GT1 nog levend kan houden, en ik betwijfel of dat nog lang gaat duren ...
In Frankrijk zijn ze aan het evolueren naar een GT3-veld. Het verschil met de BELCAR is dat ze het daar geleidelijk aan doen. Ik vind het trouwens geen slechte zaak dat de GT1's steeds meer naar de FIA GT neigen. Vroeger hadden we een handvol kampioenschappen waar er GT1's aan de start verschenen. Nu zal de overschot tenminste nog voor een mooi grid zorgen in de FIA GT.
__________________
Reply With Quote
  #8  
Old 27-04-2008, 17:27
senna's kingdom's Avatar
senna's kingdom senna's kingdom is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 400
Wat een crash van Ortelli .
Wat heeft hij en die audi geluk gehad.
Reply With Quote
  #9  
Old 27-04-2008, 17:36
Bling Bling is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2006
Location: Keerbergen, België
Posts: 245
http://www.youtube.com/watch?v=GO6oSWITli0

Filmpje van de crash van Ortelli
__________________
Do what you have to do before you can't do it anymore..
Reply With Quote
  #10  
Old 27-04-2008, 20:07
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2006
Location: The only place
Posts: 980
Wat een loeier van een crash!! Wat was daar in godsnaam de oorzaak van?
Reply With Quote
  #11  
Old 27-04-2008, 21:05
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !
 
Join Date: Apr 2003
Location: Hasselt
Posts: 2,310
De juiste oorzaak heb ik nog niet gevonden, het team zal waarschijnlijk veel tijd nodig gaan hebben om dit te analyseren. Het enige wat ik vind is dit:

Quote:
The car blocked the rear end and flew missing the Audi for a few inches and turning three times before landing.
http://www.planetlemans.com/2008/04/...lms-chapter-4/

Quote:
Latest news at Monza indicate Stéphane just had a broken ankle after his horrific accident at Monza.
http://www.planetlemans.com/2008/04/...rtelli-update/

Blij dat het een kleine verwonding is. De veiligheid van de wagens staat op punt, maar dergelijke ongevallen bewijzen dat er nog altijd verbeterd kan worden. De wielen vlogen alle kanten op, in Monza is al eens een marshal dood gebleven bij een vliegend wiel.
__________________
Reply With Quote
  #12  
Old 27-04-2008, 21:33
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2005
Location: Westerlo
Posts: 778
Misschien moeten ze de veiilgheidsregels van de F& ook in de andere klasse's van de autosport invoeren. Zoals wielen die met kabels aan de auto zijn bevestigd.
__________________
Life to the maximum !!
www.speedwear.be
Reply With Quote
  #13  
Old 27-04-2008, 21:34
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Lierde
Posts: 1,798
Quote:
Originally Posted by Ottooke View Post
De wielen vlogen alle kanten op, in Monza is al eens een marshal dood gebleven bij een vliegend wiel.
Dood gebleven ofzo? Da's jammer, 'k had gehoopt dat hij niet was dood gebleven.. Lol

Mijn mening is dat alle LMP's met een dak moeten rondrijden. Voor hetzelfde geld raakt Ortelli het hoofd van McNish en dan mag je zijn hoofd ergens gaan zoeken in het bos...
Reply With Quote
  #14  
Old 27-04-2008, 22:13
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Mooie race.

Zware crash van Ortelli.


Quote:
Originally Posted by Grig-O View Post
Dood gebleven ofzo? Da's jammer, 'k had gehoopt dat hij niet was ood gebleven.. Lol

Mijn mening is dat alle LMP's met een dak moeten rondrijden. Voor hetzelfde geld raakt Ortelli het hoofd van McNish en dan mag je zijn hoofd ergens gaan zoeken in het bos...
En formule wagens ook met een dak?
Reply With Quote
  #15  
Old 27-04-2008, 22:24
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Lierde
Posts: 1,798
Quote:
Originally Posted by FIRE View Post
En formule wagens ook met een dak?
Ja.

Nee, maar bij LMP's is een dak niet echt ondenkbaar. Dome, Peugeot etc doen er al aan mee. Die wagens zijn naar mijn mening ook veel mooier.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 18:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.