![]() |
|
|
||||
|
||||
LMS 2008 Round 2 Monza.
Wederom een bevestiging dat de Pugs het Audi het lastig gaan maken tijdens Le Mans '08? De Pugs doen het goed in de training.
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Verstappen is LMP2 weer rijles aan het geven
![]() |
|
||||
|
||||
Iemand enig idee wat er met Larbre aan de hand is? Niets dan geklooi, lijkt het. Net zoals in Barça in de eerste sessies niet gereden.
Edit: blijkbaar ermee gestopt intussen.
|
|||
|
|||
http://www.lemans-series.com/data/co...lts/lmsent.pdf
Kwalificatie: 1-2 voor Peugeot. Audi 1,7 sec langzamer dan snelste Peugeot, kortom Peugeot deelt opnieuw een tik uit. Van Merksteijn op pole in LMP2. |
|
||||
|
||||
Enigste serieuze klasse met GT1 wagens is FIAGT en FFSA. De rest stelt echt geen bal meer voor jammer genoeg...
|
|
||||
|
||||
FFSA stelt ook niks meer voor, wat rijd daar nu nog rond? 4 Saleens, 3 Corvettes en 2 Vipers, dat kan ik ook moeilijk een fenomenale grid noemen. FIAGT lijkt de enige serie te zijn die GT1 nog levend kan houden, en ik betwijfel of dat nog lang gaat duren ...
|
|
||||
|
||||
In Frankrijk zijn ze aan het evolueren naar een GT3-veld. Het verschil met de BELCAR is dat ze het daar geleidelijk aan doen. Ik vind het trouwens geen slechte zaak dat de GT1's steeds meer naar de FIA GT neigen. Vroeger hadden we een handvol kampioenschappen waar er GT1's aan de start verschenen. Nu zal de overschot tenminste nog voor een mooi grid zorgen in de FIA GT.
|
||||
|
||||
Wat een crash van Ortelli
![]() Wat heeft hij en die audi geluk gehad. |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Wat een loeier van een crash!!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
De juiste oorzaak heb ik nog niet gevonden, het team zal waarschijnlijk veel tijd nodig gaan hebben om dit te analyseren. Het enige wat ik vind is dit:
Quote:
Quote:
Blij dat het een kleine verwonding is. De veiligheid van de wagens staat op punt, maar dergelijke ongevallen bewijzen dat er nog altijd verbeterd kan worden. De wielen vlogen alle kanten op, in Monza is al eens een marshal dood gebleven bij een vliegend wiel. |
|
||||
|
||||
Misschien moeten ze de veiilgheidsregels van de F& ook in de andere klasse's van de autosport invoeren. Zoals wielen die met kabels aan de auto zijn bevestigd.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Mijn mening is dat alle LMP's met een dak moeten rondrijden. Voor hetzelfde geld raakt Ortelli het hoofd van McNish en dan mag je zijn hoofd ergens gaan zoeken in het bos... |
|
|||
|
|||
Mooie race.
![]() Zware crash van Ortelli. ![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ja.
![]() Nee, maar bij LMP's is een dak niet echt ondenkbaar. Dome, Peugeot etc doen er al aan mee. Die wagens zijn naar mijn mening ook veel mooier. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|