![]() |
|
|
||||
|
||||
FIA GT Round 1: Silverstone
Live streaming over de race in Silverstone (en andere Fia GT races) vind je op de volgende site:
http://www.gt1live.tv/ Staat tussen de links op de vernieuwde officiële site. En laten we nu hopen dat de streaming het zonder problemen doet op zondag! Zo kunnen de thuiszitters toch ook iets van de race meekrijgen. ![]() |
|
||||
|
||||
Waarom staan enkele Saleens in GT1 en een andere in G2?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Omdat pk , larbre enzo in FIA GT configuratie staat en de andere niet
|
|
|||
|
|||
Live streaming van de vrij training is te vinden op www.gt1live.tv. Het hapert wel behoorlijk bij mij en het geluid loopt niet helemaal synchroon, maar beter dit dan niks. Live timing is zoals gewoonlijk hier te vinden.
|
|
||||
|
||||
hopelijk is het vanaf de kwalificatie een live stream met meer dan enkel onboard beelden...Dit is ook maar niks vind ik...
|
||||
|
||||
Volgens mij rijdt Piccini gewoon samen met Menten.
Volgens de Live-Timing rijd Edwards op de ARC Saleen. Foto's http://www.endurance-info.com/articl...d=5394&thold=0 1. JetAlliance 33 2. Phoenix 5 3. Vitaphone 1 4. Vitaphone 2 5. Gigawave 6. SRT 7. Phoenix 6 8. JetAlliance 36 9. Larbre 10. Reiter 11. PK 12. ACA 13. CR Scuderia 56 14. RBimmo 15. JMB 16. AT 17. AF 50 18. Prospeed 61 19. CR Scuderia 55 20. Prospeed 60 |
|
|||
|
|||
De kwalificatie was een slachtveld, Fassler op pole maar daarachter wisselen de gt1's en gt2's elkaar af. Edwards met de ARC Saleen op 3, terwijl Longin pas 26e (!) is.
|
|
||||
|
||||
Ik zal op GT1Live dat Simonsone op de Gigawave Aston de Saleen van PK zeer makkelijk kon inhalen op snelheid, het leek wel of het een gt3 of gt4 auto was.
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, heb het ook gezien hoe Longin voorbij 'gevlogen' werd op het rechte stuk
![]() Reactie longin: __________________________________________________ _________ Longin: “De Saleen mist grip en we zijn echt naar een oplossing aan het zoeken, maar het is niet evident. Door het gebrek aan grip in de bochten ligt natuurlijk ook de topsnelheid redelijk laag en zijn we dus weinig competitief.” __________________________________________________ _________ Hopelijk gaat het morgen beter voor bijde heren, al vrees ik ervoor... best dat het droog is, dan zie ik ze wel een mooie inhaal race rijden ![]() |
|
||||
|
||||
"Beide" heren zal je bedoelen?
![]() Ik denk dat PK hun overstap naar Saleen nog gaat beklagen. Als ze hun C5R nog hebben, denk ik dat ze beter terug naar die wagen grijpen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
Wat een enorme zever. Zakspeed heeft bewezen dat er veel potentieel in zit.
|
||||
|
||||
Potentieel is niet genoeg voor resultaten
![]() |
|
||||
|
||||
Zojuist een schuiver gezien van Allan Simonsen op de live stream!
![]() De omstandigheden zijn idd erg delicaat, maar wie staat er ondertussen wel 8ste: Bert Longin... De problemen bij PK zijn zo te zien al voor een groot deel opgelost! Straks de race.. Hopelijk in iets betere omstandigheden.. ![]() |
|
||||
|
||||
Ondertussen is de warm-up afgelopen. De PK-Saleen heeft uiteindelijk de 11e tijd neergezet. Maar het is wel opvallend dat de F430 GT2 van Kirkaldy/Bell de 8e tijd heeft neergezet en dus tussen de GT1's vertoeft.
|
|