![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Het heeft ff geduurd maar de echte schandaalpers heeft Hamilton nu te pakken. Raikkonen heeft een waardige opvolger gekregen, wilde onze Fin nog weleens in de blaadjes terecht komen met een uit de hand gelopen bezoekje aan een club. Lewis ziet zijn escapades tussen de lakens terug in de krant.
Quote:
![]() Het is wintertijd, het is komkommertijd........of in dit geval bananentijd? ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Nieuwe sponsor Mclaren.... Banana Republic
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Even de naam Cemre Mirel intikken op Google en de meeste resultaten gaan over het bericht dat jij hier postte. Echt wintertijd ![]() |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Ik heb altijd gehoord dat een autopiloot van het hoogste niveau "big balls" moet hebben.
Dus dan begrijp ik de keuze van deze Mirel wel. Ik heb echter wel mijn twijfels over de smaak van Lewis. Is er werkelijk niets beters op de markt? What ????? Dit klinkt vleselijk sexistisch ????? Waarom denken jullie dat er pitspoezen zijn??? Wat ?? Het was liefde op het eerste zicht!! Sorry, maar dat wist ik niet . |
|
||||
|
||||
Hoe laag moet je vallen voor je dit soort nieuws zou willen vertellen? Madam wilt zeker een modellencontract afsmeken?
|
|
||||
|
||||
Wel opvallend dat de Vlaamse boekskes en kranten nu wel ineens over F1 schrijven
![]() ![]() Voor de medegeïnteresseerden: laatste roddel: het feit dat Hamilton en Naomi Campbell in dezelfde auto zaten en naar 'ergens' verdwenen ![]() Laatste feit: 3 Autosport Awards ![]()
|
|