![]() |
|
|
|||
|
|||
Nieuwe Epsilon Euskadi LMP1 voor 2007
Dat het Spaanse (of Baskische?) Epsilon Euskadi team van Joan Villadelprat bezig is met het ontwerpen van een LMP1 is geen nieuws. Een tijd geleden hebben ze al een kleine grafische impressie op hun website gezet. Nu hebben ze 2 nieuwe grafische impressies online gezet:
Impressie 1 Impressie 2 De wagen wordt ontworpen door voormalig Lola en Penske ontwerper John Travis en heeft een Judd GV5 motor met Pankl versnellingsbak. Hier meer info (in het Spaans) over het project. De naam Pankl is nieuw voor mij, maar ik heb inmiddels van het Ten-Tenths forum begrepen dat ze vorig seizoen ook verantwoordelijk waren voor de versnellingsbak in de Lucchini LMP2... |
|
||||
|
||||
De neus lijkt verdomd sterk op die van de Toyota GT One.....en daar heb ik niets op tegen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Neus lijkt ook wel een beetje op de bentley van 2002 (of 2001) weet niet precies maar iig een pracht wagen. Misschien de achterkant nog wat mooier maken maar ik ben echt benieuwd naar de echte wagen.
|
|
||||
|
||||
Back to the future: Bentley Speed 8 voor de 2e keer hopelijk. Ik vind dit toch veel mooier dan die nieuwe R-10 van Audi (die Le Mans gaat winnen dit jaar). Laten we hopen...
Greets, Dr. Jozz
|
||||
|
||||
ik ben eigenlijk niet zo zeker dat Audi Le Mans zal winnen... ze hebben toch wat problemen gekend in Sebring, en de winnende R10 is gecrasht in tests na de race
|
||||
|
||||
Over die Epsilon, ziet er mooi uit. Maar de Audi R10 zag er ook mooi uit maar...
Quote:
We Will See ![]() Last edited by Viper GTS-R***; 01-04-2006 at 19:48. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
jaah veel mooier zo een geslote wagen.. te hopen komen er nog eens een deel gesloe lmp1's
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Target: debuut tijdens de 12 uur van Sebring 2007. Eerste roll-out in december. Bron: Autosport 25-05
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|