![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Te lezen op Pitstop.TV.
Cor Euser komt naar de 24 Uren van Zolder met zijn Marcos LM 600. De Belcar kan er alleen maar mooier mee worden. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Re: Cor Euser in 24 Uren van Zolder
Quote:
![]() Een Mantis lijkt me logischer voor Euser ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Re: Re: Cor Euser in 24 Uren van Zolder
Quote:
![]() Het bericht op Pitstop.TV stelt die LM 600 als een zekerheid voor. Maar de persmededeling, zoals die o.a. op Belcarworld te lezen is, spreekt inderdaad alleen maar over de piloot en niet over de wagen. Ik blijf toch duimen voor een LM 600, hoor. |
|
||||
|
||||
Re: Re: Re: Cor Euser in 24 Uren van Zolder
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
@ Marcosmeister je mag ook de Marcos Mantis van Moritz niet vergeten hé
|
|
||||
|
||||
ik hoor toch lieer een lm600 dan zo een mantis.. die klinkt gelijk een strijkijzer
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Tja, da's soms het probleem met press releases (kan iemand dat eigenlijk netjes uitspreken?
![]() Persberichten zeggen veel, maar meestal niet alles. Daarom zijn andere bronnen nog altijd van doen. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
een lm 600 heeft toch een speciaal geluid om rillingen van te krijgen
![]() |
|
||||
|
||||
ja racefreak daar heb je gelijk in maar wij hadden het over de mantis!!! dat lm600geluid is een van de prachtigste geluiden uit de belcar of die in de belcar reed.. die van GnA en GS vind ik ook prachtige v8 geluiden..
maar we gaan wel serieus wat ![]() ![]() Last edited by PorscheGT; 07-04-2004 at 11:19. |
|
||||
|
||||
'k heb een vraagje. Heeft MRI nog een website? 'k heb een tijdje geleden contact verloren met Cor Euser. (wat ik best wel spijtig vind aangezien het een zeer sympathieke Nederlander is)
|
||||
|
||||
Naam :
Marcos Racing International Plaats : Herpen Adres : Hoefstraat 1 Postcode : 5373 KJ Email : cor@marcos-racing.nl Website : http://www.coreuser.nl/
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|