![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Ik kreeg de volgende link in men mail-box dat je gratis kaarten kan bestellen via Peugeot misschien intressant voor zij de willen gaan
http://www.908.peugeot.be/ |
|
|||
|
|||
Net eens gedaan.
Je kan dan zaterdag of zondag gaan. Je moet iets afdrukken en daarmee moet je je kaart gaan halen bij een peugeot dealer.
|
||||
|
||||
Tja, ze verwachten dan echt niet veel volk. Afgelopen weekend werden al kortingsbonnen uitgedeeld en nu dit!! Alleen dan weer jammer voor ons zuinige Nederlanders, maar goed
![]() |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de tip, wou eigenlijk niet gaan omdat 2x30eur me nogal veel was... maar in dit geval.
![]() Weet iemand waar je gehoorbescherming voor kleine kindjes vind? (<1jaar) |
|
|||
|
|||
Met die 1 kaart krijg je toegang voor 1 dag?
Wat als ik nu in 2 verschillende peugot garages ga ? |
|
||||
|
||||
ze zijn niet zo stom denk ik
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Om een hoop mooie sportwagens te zien racen die je anders niet ziet. De dag van vandaag moet het veel zijn maar mag het niets meer kosten. Ik vraag me af, als alles gratis gaat worden waar die mensen hun inkomen nog moeten gaan halen. |
|
|||
|
|||
Hoe zit het eigenlijk voor vrijdag ? Is dit gratis of ook 30 euro ?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik mag sowiezo gratis binnen met pers accredatie als ik wou maar het is voor met vrienden weekendje naar daar te gaan. dus daarom deze vraag. |
|
||||
|
||||
60eur is de wereld niet, probleem is dat ik nog andere hobbys heb en probeer het hobbybudget binnen de perken te houden.
![]() |
|
||||
|
||||
Waarom zou het in godsnaam 60 euro zijn? Het is 30 euro voor een weekendticket (+ 15 eventueel voor paddock).
|
||||
|
||||
Hij gaat misschien met 2 personen? 30 + 30 = 60
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je laat die het best gewoon thuis denk ik indien zijn/haar gehoor je lief is. ![]()
|
||||
|
||||
Iedereen geeft hier precies de indruk alsof het 30 euro per dag is.
![]() Daarmee de verwarring. Soit, 't is het geld zeker waard.
|
||||
|
||||
Ik zou dan 'oorkleppen' zoeken. (indien die in zulk klein formaat beschikbaar zijn)
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|