![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#2
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Voor mij persoonlijk is een GT een wagen waren geen grote volumes van worden gemaakt en het neigt naar de status "Supercar" of de duidelijke kenmerken van een sportwagen vertoond. Maar een TT is voor mij persoonlijk een massaprodukt, de ideale wagen voor de tweede miep van de directeur of voor kalende mannen van boven de veertig met een complex ![]() ![]() Nu weet ik wel dat mijn kwalificaties voor de keuze GT of Toerisme subjectief zijn. Maar de FIA richtlijn snap ik ook niet helemaal, in ieder geval.......voor mij niet altijd even logisch. Geloof dat de Belcar op dat punt de FIA volgt, wellicht ook een verbeterpuntje voor het nieuwe reglement in 2006....durf anders te zijn ![]() Ach ik kan TT geen ongelijk geven als ze BTCS als mogelijk alternatief zien. Indien daar meer rendement c.q. resultaat te behalen is dan in de klasse GTA van de Belcar dan is de rekensom vlug gemaakt. Zet ze maar eens op een rijtje: GT: Corvette C5-R, Chysler Viper, Porsche Bi-Turbo's, Audi TT Toerisme: BMW's, Seat's, Mini's, Audi TT Alleen al qua "straatbeeld" past een TT beter in Toerisme dan in GT. My 2 cents ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 17-02-2005 at 23:02. |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
wat dan met de Seat Toledo GT, die in 2003 de 24u van Spa reed? of de BMW M3 GTR, toch ook niet echt een "supercar" te noemen he, en toch ook niet beperkt in volume te noemen
__________________
|
#6
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#7
|
||||
|
||||
(Ik ken verre van het regelement uit men hoofd), maar is er geen regeld die zegt dat een straatwagen waarvan een racewagen is afgeleid voor maximaal 2 personen (Corvette, Viper, Porsche, ...) een GT is. En dat een straatwagen waarvan een race wagen is afgeleid voor meer dan 2 personen (BMW, Ford, audi, Seat, ...) een Toerisme wagen is.
Daarom is het dus overduidelijk voor mij dat de Audi TT een echte volwaardige toerisme wagen is, aangezien een audi TT volgens z'n homologatie een 2+1 is. Maarja, een BMW, Ford, Seat, ... zijn dan wel 2+2 en daar wringt natuurlijk het schoentje... Maar volgens mij is de regeld zoals ik hem hierboven beschreef, en zou de TT al in 2004 in Toerisme moeten gereden hebben. Maarja wie ben ik ![]() Last edited by Mr.Dallara; 18-02-2005 at 11:14. |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
|
#9
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#13
|
||||
|
||||
Ivm met een klein technisch probleempje op verzoek het volgende bericht:
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#14
|
||||
|
||||
Jawadde, vriendelijke organisatie is anders.
|
#15
|
||||
|
||||
Woensdagavond is de beslissing gevallen. Ze moeten terug een jaar in GTA gaan rijden. Volgens Marc Martens is het wel degelijk een Toerisme wagen maar volgens het belcarprincipe moet de TT toch uitkomen in GTA.
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|