De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Closed Thread

Thread Tools Rate Thread
Old 29-03-2005, 13:17
MichelRacing MichelRacing is offline
De Paddock Rookie

Belcarfilmpjes op pitstop.tv

Kan iemand op zijn eigen server de filmpjes van www.pitstop.tv erop zetten van de Belcar van het NewRaceFestival... Ik kan jammergenoeg de filmpjes niet zien En ik ben waarschijnlijk niet de enige die dat niet kan... Zou mooi zijn als iemand die ze wel kan bekijken ze via zijn eigen site wel afspeelt, zo bereik je een nog breder publiek in het buitenland en de Belgen die geen Skynet hebben... Het is maar een voorstel, maar het zou wel handig zijn weet ik zkr
Old 29-03-2005, 13:54
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

Skynet wil alleenrecht op die filmpjes hebben, dus dat is alleen voor Skynet klanten
Old 29-03-2005, 15:11
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Re: Belcarfilmpjes op pitstop.tv

Quote:
Originally posted by MichelRacing
Kan iemand op zijn eigen server de filmpjes van www.pitstop.tv erop zetten van de Belcar van het NewRaceFestival... Ik kan jammergenoeg de filmpjes niet zien En ik ben waarschijnlijk niet de enige die dat niet kan... Zou mooi zijn als iemand die ze wel kan bekijken ze via zijn eigen site wel afspeelt, zo bereik je een nog breder publiek in het buitenland en de Belgen die geen Skynet hebben... Het is maar een voorstel, maar het zou wel handig zijn weet ik zkr
Zegt het woord Copyright je iets.....??
Indien het technisch al mogelijk zou zijn om de filmpjes van Pitsstop te copieren zou het zeker niet aan te raden zijn.

Ik wil de boete en processen niet betalen die Peter Baert je zal aansmeren (en gelijk heeft hij).

Hoe jammer het ook is voor niet-skynet gebruikers, je zal het zonder video-beelden moeten doen.;ik ook trouwens. (gelukkig hebben ze op het werk skynet (zoals ze op de reclame zeggen....laat uw baas betalen voor uw luxe)
Old 29-03-2005, 15:32
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular

Hi,

Een alternatief zijn de filmpjes van HIBN. tv.
Deze zijn voor iedereen wel te bekijken...alleen je mist het commentaar van Peter.

Yvonne
Old 29-03-2005, 17:25
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Yvonne
Hi,

Een alternatief zijn de filmpjes van HIBN. tv.
Deze zijn voor iedereen wel te bekijken...alleen je mist het commentaar van Peter.

Yvonne
Ik vind die van HIBN meer dan de moeite waard.
Old 29-03-2005, 17:33
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Re: Belcarfilmpjes op pitstop.tv

Quote:
Originally posted by MichelRacing
Kan iemand op zijn eigen server de filmpjes van www.pitstop.tv erop zetten van de Belcar van het NewRaceFestival...
Van dergelijke onderwerpen zijn we op De Paddock niet gediend! Gelieve de eenvoudige huisegels van het forum door te lezen.

http://www.depaddock.eu/FAQ/beleid.htm => Copyright

Slotje op deze thread
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Closed Thread

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules