View Single Post
  #22  
Old 25-07-2007, 17:43
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
En het is weer tijd voor een update. Inmiddels ben ik tevreden met de rolkooi en de meeste zaken in de "cockpit". Her en der zal ik nog wat zaken bijschuren, maar grote veranderingen verwacht ik niet meer. Nu wordt het tijd om na te gaan denken over bedrading binnenin.

1. Overzicht van de binnenkant:


2. Onder het dashboard en boven de voeten van de navigator heb ik een kleine monitor gebouwd. Deze heb ik in de foto groen gemaakt:


3. Verder heb ik bij de voeten van de bestuurder een pedal-box gebouwd (ook hier groen gemaakt in de foto):


4. En dan nog een overzicht zonder de rolkooi. Ook hier heb ik een aantal onderdelen die ik aangepast of gescratched heb ingekleurd:
- groen: nogmaals de pedal-box
- rood: dit is het originele onderdeel uit de doos, maar dan wel ietsjes korter gemaakt.
- donkerblauw: een van de vele elektronische systemen in de auto. Deze is volledig gescratched.
- geel: nog een doos met elektronica. Hier ga ik zeker nog bedrading enzo aan toevoegen.
- lichtblauw: nieuwe afdekkingen boven op de ophanging. Gemaakt van plastic plaat waaruit ik grof rondjes heb geknipt. Vervolgens op de accu-schroefboormachine gezet en met een stuk schuurpapier rond gemaakt.
- paars: de benzinetank.


Tim
__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
Reply With Quote