Thread: Vraag 17 en 18
View Single Post
  #21  
Old 12-06-2004, 17:39
Superdiesel's Avatar
Superdiesel Superdiesel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 388
Ik heb dit nochtans in het begin van het seizoen opgemerkt dat rond deze periode de GP wel erg kort op elkaar volgen.
Maar ik kan de meningen hier wel begrijpen. Ik heb de laatste tijd ook niet echt veel tijd, en dan neemt de moeilijkheidsgraad nog eens toe.
Ik moet mijn antwoorden op vraag 14 en 15 nog binensturen, en ik moet zelfs nog beginnen zoeken naar vraag 16 en 17.


De F1-kalender volgen is enerzijds wel een goed idee, het is vrij makkelijk om de deadline in de gaten te houden en te onthouden. Al zou een betere spreiding - zeker als de moeilijkheidsgraad omhoog gaat - niet slecht zijn.

Ik heb een simpel voorstel om dit probleem van tijdsgebrek op te lossen. Volg verder de F1-kalender als deadline om je antwoorden te mailen, maar zet de vragen vroeger online. Desnoods 3-4 weken op voorhand. Niet noodzakelijk vanaf het begin, maar wel als de moeilijkheidsgraad omhoog gaat. Zo heeft iedereen meer tijd.
Nadeel is dan wel dat er - zoals nu - 2 of meerdere (zoals nu 15-16 en 17-18) vragen tegelijk bezig zijn. Maar dat vind ik persoonlijk niet zo erg.


Zo, en nu aan deze vragen beginnen.
Reply With Quote