Thread: Vraag 17 en 18
View Single Post
  #20  
Old 12-06-2004, 12:19
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!
 
Join Date: Apr 2003
Location: TONGEREN
Posts: 1,087
Spijtig Huudo, maar ik kan je volledig begrijpen, want ik herken het probleem. Door tijdgebrek heb ik vragen 13 en 14 ook op een drafje moeten oplossen en zo een serieus "kroket" afgeschoten. Zo is het natuurlijk niet meer leuk.
Ik heb dit ook al bij Sennake aangekaart. De quiz volgt de F1 Grand Prix-kalender. Dat is handig als geheugensteun; maar in de zomermaanden volgen de GP's elkaar aan een sneltempo. Net in die periode hebben heel wat mensen wel wat andere dingen aan hun hoofd dan quizzen (examens, vakantie, buitenklusjes, enz...).
Dit is zeker geen verwijt naar diegenen die de quiz organiseren. Dit is een fantastisch goede autosport-quiz en die mensen steken daar ongewijfeld veel tijd en energie in. Maar misschien kan er naar volgend jaar toe eens over nagedacht worden om de vragen beter te spreiden.
Ik ga proberen om tot het einde te blijven meedoen, al zal dat de volgende weken niet zo makkelijk zijn.
Moge de beste winnen! En net zoals Huudo begin ik nu al mijn archief en bibliotheek aan te vullen om volgend jaar sterker aan de start te kunnen komen.
Reply With Quote