Thread: Vraag 17 en 18
View Single Post
  #19  
Old 11-06-2004, 23:11
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Voila, 't is 23.06 en binnen enkele uren zit ik een vliegtuig naar een ander continent. 't zijn 2 à 3 knettergekke weken geweest - lees veeel te veel werk gehad - laat staan dat ik me ook maar enigszins over de kwis heb kunnen buigen. En aangezien ik toch een beetje slaap zou willen pakken, ga ik nu niet meer beginnen zoeken. Gevolg: Huudo gaat forfait geven voor vragen 15, 16, 17 en 18...

Aangezien de Olympische gedachte mij vreemd is en ik alleen maar mee doe om te winnen (ik ben tenminste eerlijk en vorig jaar juust ernaast gepakt ), weet ik niet of ik nog zal meedoen voor de rest van het seizoen. Doorbovenop komt nog dat de 'workload' er niet minder zal op worden en dat het dus altijd krap zal zijn om mee te doen. Terwijl het vorig jaar behoorlijk vlot ging, heb ik dit jaar verschillende keren maar net op het allerlaatste moment kunnen indienen. 't moet tuurlijk ook plezant blijven en onder druk kwissen is echt niet zo prettig.

'k ga in ieder geval mijn bibliotheek uit breiden, want dit jaar vond ik het tot nu toe, niet gemakkelijk.

Allez, succes aan de anderen en dat de beste moge winnen!!

Last edited by Guido; 11-06-2004 at 23:14.
Reply With Quote