View Single Post
  #8  
Old 05-11-2011, 18:21
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
Niet alleen de Lotus, maar ook deze Audi had last van vertraging. Bij deze was het echter een dubbel probleem. Ten eerste had ik geen gele verf in huis om de body te spuiten en ten tweede kon ik niet verder met het dashboard omdat ik daar decals voor wijzerplaten voor nodig had... Beide zaken werden opgelost door de beurs in Nieuwegein. Ik heb nu van Zero-Paints de correcte gele verf en bij De Roos autominiaturen vond ik een decalsheet vol met meters en klokjes voor op dashboards

Eerst maar even een foto van het dashboard zoals dat er nu bij staat. In princpe zit alles er nu op, ik ga nog wel een drybrush toevoegen.


Verder werden de stoelen met de welbekende tenco-bussen bespoten. De achterzijde werd voorzien van een "kevlar"-look. Dit is een decal dat bij de transkit is inbegrepen. Ik vond 'm wat te licht van kleur en heb er een paar laagjes smoke overheen gezet. Aan de onderzijde heb ik 2 stukjes plastic buis geplaatst (zie rode pijlen) die precies passen in het PE onderstel waardoor de stoelen mooi gelijk staan.


Tenslotte nog de body. Deze was enige tijd geleden al in een wit jasje gezet. Afgelopen week heb ik dan de boel afgeplakt en werd het eerder genoemde Zero Paints geel gespoten. Het resultaat is wat mij betreft goed gelukt Ik zal 'm hopelijk komende week een blanke laklaag kunnen geven waarna er toch echt een keuze gemaakt zal moeten worden over welke versie het gaat worden...


Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	audi_sport_quattro_14.jpg
Views:	2648
Size:	145.3 KB
ID:	23876   Click image for larger version

Name:	audi_sport_quattro_12.jpg
Views:	2650
Size:	142.4 KB
ID:	23877   Click image for larger version

Name:	audi_sport_quattro_15.jpg
Views:	2626
Size:	111.1 KB
ID:	23878   Click image for larger version

Name:	audi_sport_quattro_16.jpg
Views:	2609
Size:	117.1 KB
ID:	23879  
__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
Reply With Quote