View Single Post
  #9  
Old 20-08-2009, 21:28
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Ottooke View Post
Vroeger zagen je privé en professioneel leven er ook totaal anders uit. Wanneer zou je dan wel terug verlof nemen op maandag? Als er weer 60 auto's aan de start staan?
60 auto's aan de start zou idd als gevolg kunnen hebben dat ik weer 40 uur voor welgeteld € 0,00 aan het werk ga. Ja, daar wil ik wel een vrije dag voor opofferen. Let wel, het moet wel nivo en kwaliteit hebben. Voor 125 funcups op Spa, gedurende 25 uur, kom ik mijn bed niet uit. Al ligt er € 500,- onderaan de trap voor het oprapen

En ja, als ik vanaf zaterdag 06.00 tot zondag 17.00 uur op het circuit ben geweest dan is Markje een beetje gaar. Maandag lekker uitslapen en relaxen, dinsdag weer volle bak draaien voor den Baas.

@Ottooke, in ieder geval tot zaterdag! Tijdstip nog onbekend maar doe mijn best voor 0730 op MCZ Met een beetje geluk haal ik dat niet maar dat hoor je zaterdag dan wel
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote