View Single Post
  #5  
Old 20-08-2009, 14:40
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !
 
Join Date: Apr 2003
Location: Hasselt
Posts: 2,310
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Eerste dag is voorbij en geen reacties?
Ik ben gisteren in mijn bed gekropen in plaats van hier iets te typen. Het was al laat genoeg...

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Iemand geweest om sfeer te snuiven?
Ik dus Ik heb vooral veel stof uit de eerste linkse gesnoven.

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Uiteindelijk weinig deelnemers op de baan maar hoop doet leven voor 2010 en verder.
Het is wel een heel gevarieerd veld. Als er volgend jaar wat meer teams een budget hebben voor de 24u zijn we goed op weg naar een interessante toekomst.

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Zorgwekkender is de bemanning aan zijkant van de piste, er is een fiks tekort aan marshalploegen voor deze editie. Probleem is weliswaar creatief opgelost maar in de basis staan er gewoon minder oranje mannetjes per strekkende meter circuit. Kijk ik naar mezelf? Vroeger pakte je een dag verlof op maandag als er een 24 uur was, dat is het me nu niet meer waard.
Over de oranje mannetjes heb ik mijn eigen gedacht. Over de wit-rode (rood-witte) kan ik niets zeggen. De verantwoordelijken weten me te vinden dit weekend

Vroeger zagen je privé en professioneel leven er ook totaal anders uit. Wanneer zou je dan wel terug verlof nemen op maandag? Als er weer 60 auto's aan de start staan?
Een 24 uur blijft een speciale sfeer hebben, zelfs met minder auto's. En de collega's maken het ook gezellig. Daarvoor doen we het toch ook? Ik zie je zaterdag
__________________
Reply With Quote