View Single Post
  #30  
Old 27-07-2007, 22:42
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by airco View Post
Dat McLaren vrijuit gaat klopt juridisch niet volledig ...
De FIA Heeft McLaren SCHULDIG bevonden aan het bezit van geheime Ferrari documenten

Toch heeft de FIA ervoor gekozen om McLaren niet te straffen omdat er geen bewijs is dat ze deze informatie gebruikt hebben.
Correct, McLaren is schuldig bevonden aan het in bezit hebben van informatie die niet eigendom is van McLaren. Er is geen straf uitgesproken omdat men niet kan aantonen dat deze informatie daadwerkelijk gebruikt is. De FIA heeft wel een voorwaardelijke straf uitgesproken dat als men kan aantonen dat McLaren alsnog gebruikt maakt van deze informatie dat er dan een straf kan volgen voor 2007 of zelfs 2008 !

Overigens in dit stukje op autosport.com ( http://www.autosport.com/news/report.php/id/61180 ) is te lezen dat de knuppels Stepney en Coughlan e.e.a. via (bedrijfs)email hebben uitgewisseld! Ja, dan vraag je erom om met de billen bloot te gaan.

Meest opmerkelijke aan het verhaal is dat een medewerker van een copyshop dit hele verhaal in gang heeft gezet. Het blijft een raar verhaal. Medewerker krijgt mevrouw Coughlan als klant in de zaak om 780 pagina's te kopieren. Snaak kijkt in de papieren en ziet "top secret" staan. Verrek, dat is Ferrari F1, ff bellen met Maranello.....dat nummer heb ik ergens in mijn mobiel staan

Welke copyshop medewerker weet nu wat het beroep is van de man van de vrouwelijke klant van de desbetreffende copyshop? De kans dat je de lotto wint is groter lijkt mij!

Noem me een conspiracy-adept, maar het verhaal rammelt aan alle kanten zowel aan Ferrari- als aan McLaren-zijde. Dit is zeer zeker niet het laatste bericht in deze thread
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 27-07-2007 at 22:45.
Reply With Quote