View Single Post
  #10  
Old 12-05-2017, 11:26
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,871
Quote:
Originally Posted by FRED65 View Post
Hmmm, het forum monopoliseren ...?
Volgens mij zijn de plekkers diegene die er nog voor zorgen dat er nog een forum is... want als wij (plekkers) elk jaar niet zorgen dat de kosten hiervoor betaald worden , dan zou er al lang geen forum meer zijn !
Dat is mij mening hierover of ben ik verkeerd hierin...?
niet noodzakelijk en er zijn ongetwijfeld meerdere redenen waarom het zo gelopen is (ook interne vetes bijvoorbeeld, gebrek aan transparantie over wat er achter de schermen gaande was, mensen die evolueren en andere interesses krijgen enz.) maar het was een van de redenen die wel eens werden opgeworpen als gedeeltelijke verklaring
ik weet niet hoe lang u hier al komt, maar wellicht was u er niet van bij het begin bij en hebt u dat allemaal niet meegemaakt

het dateert niet van gisteren dat er hier over autosport zo goed als niets meer wordt gepost (op de occasionele 'zonderling' na die de moed er probeer in te houden), da's al minstens 5 jaar
ik snap zelf niet waarom ik hier eigenlijk nog gemiddeld 1x per dag kom piepen of er nog iets gepost wordt (heb het over het algemeen gedeelte); 't is blijkbaar een soort reflex geworden, want over modelbouw heb ik zo goed als niets bij te dragen, ook al maak ik af en toe ook nog eens een model
en Facebook, dat ergert mij meer als iets anders en kom daar dus lang niet elke dag kijken, ik vind dat niet echt gebruiksvriendelijk (zal ook wel iets met m'n instellingen te maken hebben)
__________________
Reply With Quote