View Single Post
  #3  
Old 27-06-2005, 13:55
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: 15 LEGEN HEIRWEG - 9890 ASPER
Posts: 499
Hey Christophe,
Het was echt verschrikkelijk die dag !, 3 auto's in een beginfase van brand, ééntje waar een wiel van afbrak en dan nog een Ferrari 355 welke al z'n olie vrolijk op de baan aan 't rond strooien was, en d'er zit 18 liter in dit droge cartersysteem..... ik kan het weten.
Wat zou dit gegeven hebben op de echte wedstrijd van die mannen ? .... iemand toevallig de race gezien dit weekend ??????
Eran day's met een pak meer deelnemende auto's en waaronder veel beginners is beter en met minder incidenten en tijdverlies dan die zogenaamde donderdagse (Duitse) licentiehouder training, dus pluimpje voor Eran.
Jullie waren de slimsten Christophe om tijdig te vertrekken .... wij waren er rond 12 u. dank zij een (goed betaalde) truckbestuurder (reden: ik heb geen C rijbewijs), voeg daarbij nog de inschrijving, brandstof en loonverlies voor ons beiden....
Ik durf niet meer te trainen op 7 juli wegens te dicht bij de racedatum van 10 juli......kwestie van mecaniek te sparen en het (ons voorlopig?) goed gezinde lot niet te tarten.
Toch sucses en tot ziens op 10 Juli ?
Doei
Luc
GM RACING
Reply With Quote