View Single Post
  #14  
Old 23-07-2003, 13:50
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Toch wel straf dat vriend Marshal, die aanvankelijk geeneens wist dat het om een Mercedes ging, toch de foto op het net heeft teruggevonden. Zelf heb ik een grote zwart-wit foto te pakken gekregen waar de ganse flank van de wagen op te zien is...met het startnummer ver vooraan op het portier....en twee witte keien langs de baan. Die keien zijn volgens mijn geheugen een typisch Bonheidens en Zuidamerikaans gebruik, en daarmee kon ik dan mijn twijfels omtrent Nieuw Zeeland elimineren.
Hoewel de tip meteen naar Mikkola en Hertz leidde, had ik toch wat moeite met de zogenaamde teleurstellling omtrent de uitslag, ze eindigden tenslotte tweede. Arne Hertz had zich in andere rally's dat jaar ernstig bezeerd en Mercedes behaalde soms katastrofale resultaten. De tip heeft mij bijgevolg ten dele
aan mijn aanvankelijke overtuiging doen twijfelen.

Over de Löwenbrau Porsche kan ik kort zijn: daar is ondanks verscheidene prachtprestaties bitter weinig over te vinden.
De tip bevestigde alleszins om welke bemanning het ging, naar het jaartal bleef het wachten...op een goed boek.

Ik heb er uiteraard geen hartzeren van dat mijn antwoorden juist waren
Resultaat: een kus van de juffrouw en een bank vooruit, maar waar is de juffrouw

jan
Reply With Quote