View Single Post
  #12  
Old 29-05-2007, 20:52
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by TvD View Post
Inderdaad heeft de asfaltversie de correct luchthapper. Courantheid weet ik niet, maar als ik bijvoorbeeld op ebay kijk dan zie ik ongeveer net zoveel safari-uitvoeringen als asfalt versies. En deze safari-uitvoering kwam toevallig in mijn pad voor nog geen 8 dollar, dus die kon ik niet laten liggen Daarbij vind ik de safari-versie erg lelijk vergeleken met de asfalt-versie (die ik ook nog heb liggen), dus dan verbouw ik liever de safari en maak ik een mooie asfalt versie ernaast

Het is voor mij de eerste keer dat ik een auto verlaag, dus ik weet niet of verhogen gemakkelijker is dan verlagen....?? Wil je misschien uitleggen waarom verhogen makkelijker is dan?

Tim
ivm de aankoop. tja, voor 8 dollar kan je niet verkeerd zitten natuurlijk.

Ikzelf heb ook geen praktische ervaring met verhogen of verlagen. Mij lijkt het alleen maar zo te zijn dat wanneer je verhoogd, je door middel van stukjes plasticcard kan gaan bijvullen tot de juiste hoogte is bereikt. Bij verlagen moet je gaan snijden en knippen en dan moet het van de eerste keer wel juist zijn. Immers, wat afgesneden is, kan je moeilijk er weer aan zetten. Het kan natuurlijk ook allemaal meevallen, maar gevoelsmatig lijkt het mij makkelijker om bij te vullen dan om weg te snijden.

Jou ervaring zal het ons leren.
Reply With Quote