View Single Post
  #10  
Old 23-10-2017, 17:21
Wanneke Wanneke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2013
Location: Tremelo
Posts: 278
Vervolg:

De onderdelen die het nodig hadden, kregen een eerste noodzakelijke laag vernis om binnenkort de decals te kunnen plaatsen.
2 opmerkingen hier:
- De witte vleugeltjes die deel uitmaken van de voorvleugel (half verstop achter de achtervleugel op foto 1) slaan wat gelig uit. Voor de vernis was dit ook het geval, maar in die mate dat het amper merkbaar was. Door de reflectie van de vernis echter, valt het nu meer op. Opzich geen ramp, maar dat weten we dan weer voor de volgende keer.
- Onderaan de cowling (foto 2) zit er op het einde van de gele lijn een lichte groene overspray. Na een tip van Guy (Sennake) heb ik dit proberen weg te schuren met compound. Ik merkte echter redelijk snel dat ik de bovenste laag geel begon mee te krijgen. Heb dan maar besloten om het zo te laten. Uiteindelijk zal dit toch niet zo zichtbaar meer zijn omdat de achterband hier grotendeels voor komt.

Name:  IMG_2875.JPG
Views: 712
Size:  171.4 KB

Name:  IMG_2876.JPG
Views: 709
Size:  125.6 KB

De banden werden ook afgewerkt. De gele decals vertonen kleine scheurtjes die ik misschien nog ga bijwerken (zit wel al semi-gloss vernis over). De Goodyear logo's werden geseald met matte vernis en er werden richtingsaanduidingen aangebracht.

Name:  IMG_2873.JPG
Views: 716
Size:  179.3 KB

Dat was het voor deze update. De volgende zal even op zich laten wachten wegens respectievelijk een drukke week en een 2de week met verlof in de Ardennen en de Westhoek. Een beetje mijn ronde van België, maar dan zonder fiets en met drank, zoiets...
__________________
mvg,
Wannes
Reply With Quote