View Single Post
  #24  
Old 10-10-2014, 13:51
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
Tijd om deze bouw eens naar boven te halen

Sinds de laatste update zijn er vooral kleine zaken afgerond. Het meeste werk was uiteindelijk de achteruitkijkspiegel. Deze heb ik uiteindelijk gedeeltelijk zelf gemaakt. Het "stokje" waar de spiegel op zit was echt te dik en de vorm klopte niet. Dus heb ik een stukje ijzerdraad in vorm gebogen en de spiegel daarop gemonteerd. Op de foto is de afgewerkte spiegel van 2 zijden te zien. Het spiegel-deel is een rond stukje BMF chrome dat ik met een punch-and-die heb gemaakt.


Naast de spiegel werden ook nog de tassen en de glaasjes voor het voorlicht en op de tank geplaatst. Het resultaat is te zien in de volgende 2 foto's. Het enige wat nog niet geplaatst is, is de leren houder voor het Thompson-machinegeweer aan de rechterzijde van het voorwiel.





Overigens zal deze Harley uiteindelijk samen met 2 zogenaamde "welbikes" op een klein ondergrondje komen te staan. één van deze motorfietsjes heb ik al zo goed als klaar. Voor de duidelijkheid, de muntjes waar deze op staat zijn 1 eurocent en het geheel bestaat uit zo'n 35 onderdelen.....

Attached Images
File Type: jpg harley_wla_31.jpg (82.4 KB, 549 views)
File Type: jpg harley_wla_32.jpg (129.3 KB, 519 views)
File Type: jpg harley_wla_33.jpg (108.9 KB, 562 views)
File Type: jpg welbike_01.jpg (148.4 KB, 469 views)
__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
Reply With Quote