View Single Post
  #29  
Old 15-06-2004, 21:11
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Sennake en Werner, never change a winning team.
De formule, de beperkte bedenktijd, de geflipte tips,....ik voel er mij volledig in thuis.

En dan nog iets, ik mag dan momenteel op een gedeelde eerste plaats staan, mijn ambitie is niet zozeer de quiz te winnen, maar mijn kennis van autosport zoveel mogelijk aan te vullen en de verloren stukjes uit het verleden weer op hun plaats in mijn geheugen te stockeren. Dat is uiteindelijk nog waardevoller dan de prijzen die er te winnen vallen (zonder daar afbreuk aan te willen doen). Daarom betreur ik de beslissing van oa. Huudo om niet verder deel te nemen omdat hij door omstandigheden, waar we uiteindelijk allemaal wel eens mee te kampen hebben, zijn winstkansen ziet verminderen.

Efficiënt googlen, vijfmaal dubbelchecken, op alle details letten en je vooral niet laten afleiden door foute spandoeken, maffieuze Russen of Italianen die denken verstand te hebben van Lancia's 037. Mexicanen daarentegen kan je maar beter te vriend houden

jan, die al het oorsmeer heeft verwijderd om zich volledig te kunnen concentreren op vraag 20
Reply With Quote