View Single Post
  #20  
Old 15-06-2004, 09:13
pompierke's Avatar
pompierke pompierke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2003
Location: Hasselt
Posts: 470
Quote:
Originally posted by Sennake
Ik ga de vraag stellen aan al onze quizzers zie : vind je dat het opgeven van een mogelijke oplossingswijze (niet noodzakelijk de beste, en zeker niet de enige) tijd- en plaatsverkwisting is? Zeg het ons dan aub en we houden er onmiddellijk mee op!

Graag input jongens!!
Alvast bedankt voor de medewerking. [/B]

Jongens toch AUB, ik geloof dat er slechte verliezers tussen zitten.
Obi Jan, als je zo een kritiek hebt op deze quiz, doe je eigen een plezier en stop ermee!!!

Toch even een antwoordje op vraag 16, als je die foto van Röhrl eens goed bekijkt onder de startnummer van de wagen, dan zie je links en rechts van die tekst "Tour De Corse - met eronder - Rally du France"(dit was dus wel niet leesbaar, maar dat is ook normaal, anders was het te gemakkelijk), 2 logo's staan, als je nu wat foto's vind van rond die jaren, zoals ik, dan had je kunnen zien dat dit de enige rally was waar 2 logo's stonden onder de startnummer en daarvoor moest je niet specifiek zoeken naar Röhrls wagen maar ook naar andere rallywagens die in deze rally mee hebben gereden.

@Sennake: doe zo voort en laat je niet opjagen door een paar kleuters.(sorry maar dat is wat ik van sommige hier denk). De tips zo houden, een quiz moet nu éénmaal moeilijk zijn en blijven.

En mensen, ik vind nog altijd dat het een spel is en in een spel is toch nog altijd deelnemen belangrijker dan winnen, maar winnen is natuurlijk leuk , ik sta op dit ogenblik er goed voor maar moest ik in de volgende maanden diep wegzakken, zal ik mij er bij neerleggen dat ik niet goed genoeg gezocht heb achter de antwoorden. Ik heb mijn antwoorden tot nu toe redelijk vlug gevonden maar controleer ze misschien nog 10 keer opnieuw via nog andere sites om zeker te zijn van mijn antwoord voor dat ik ze doorstuur.

Beste mensen laat ons met plezier deze quiz verderzetten en niet te veel kritiek uiten want het moet voor onze vriend Sennake plezant blijven, hij steekt er tenslotte toch tijd genoeg.
Reply With Quote