View Single Post
  #4  
Old 29-12-2008, 21:41
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
"Waar komt die nu nog mee af".

Deze foto's zijn nog maar eens het bewijs dat foto's nooit een model tot zijn volledige recht kunnen laten komen - hoe goed ze ook genomen zijn. Wat ik hiermee wil zeggen, is dat de foto's op zich van prima kwaliteit zijn, maar dat het model in het echt er nog 10x indrukwekkender uitziet.

Ik weet niet of ik het tijdens één van de vergaderingen al eens aangehaald heb - het is dan ook altijd zo druk en op het einde van de avond weet ik soms niet meer met wie ik nu over wat heb zitten palaveren - maar de lichtblauwe leidingen aan de "front section" lijken me net iets te dik. Op zich is dat niet zo erg, gezien ze perfect op schaal zijn in vergelijking met hun koppelingen. Ik heb me dan ook lang zitten afvragen wat ik eraan "miszag", tot ik het wist. Het is de kleur van deze kables die de aandacht wegtrekt van de rest van ontzettend mooie details (veerpoten enz.), terwijl eigenlijk deze laatste de volle aandacht zouden moeten kunnen genieten. Is er nog een mogelijkheid om het felle lichte blauw ietske te minderen, zodat je oog er niet als een magneet wordt naartoe gezogen? Automatisch zal alles dan meer in proportie komen te liggen...

... denk ik.

Reply With Quote