View Single Post
  #11  
Old 26-04-2007, 22:41
kristofgtv6 kristofgtv6 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2004
Posts: 122
Wel, de 400 is ons best verkopende model, en nog steeds te krijgen wegens blijvende vraag. Van onze KLANTEN horen we duidelijk andere meningen dan de jouwe.

En opmerkingen in de stijl van "op niks trekken", "er van ver naastgelegen", " te duur" pik ik simpelweg niet. Ik weet welke tijd, moeite en geld 't kost om vanaf basis nul komma nul een model te ontwikkelen, te produceren en 't in de winkels proberen te krijgen, hierbij inbegrepen 't tekenen van decals en photo-etch, vacformen, rolkooi solderen, ja, we doen àlles zelf...
Ik weet ook wat er op de markt is van perfecte en minder perfecte modellen, zowel van artisanale enthousiastelingen zoals wij, én van de grote merken. Jij waarschijnlijk ook...

Maak zelf, zonder basis, een (liefst zéér goedkope) prachtbouwdoos naar keuze en deel onze ervaringen, dan kunnen we oordelen. Ik zal de eerste zijn om 'm te kopen bij een dealer naar keuze, en de eerste om 't hoofd te buigen, als ik daar een reden toe heb...

En ik ga me er niet verder druk om maken, het is een vrije wereld, en we zijn al weer ver van Revell verwijderd....
Reply With Quote