View Single Post
  #8  
Old 03-03-2008, 17:22
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
Inmiddels heb ik weer wat werk kunnen verrichten aan de Evo. De ombouw van het dashboard begint al aardig te vorderen:


De rolkooi aan de linkerkant begint ook al herkenbaar te worden. Ik ben nu bezig de rechterkant gelijk te krijgen aan de linker.


Zoals eerder vermeld wordt de auto verlaagd. Voor de achterkant werd me dat redelijk gemakkelijk gemaakt door de simpliciteit van de Fujimi kit: een ijzeren staaf als as... Na wat passen en meten heb heb ik met wat plastic buisjes (zie onderste groene pijl) de goede hoogte te pakken. Om er voor te zorgen dat de as op z'n plaats blijft, heb ik een stukje plastic card bij de bovenste groene pijl geplaatst. De rest van de de ophanging (voor zover je daar van kan spreken in deze kit), zal zodanig aangepast worden dat deze weer geplaatst kan worden.


De voorwielophanging had wat meer werk nodig. De poten werden ingekort (bij het groene lijntje) en de ophanging werd ook aangepast (niet op foto). Verder zie je hier een van de velgen zoals ze moeten zijn. De originele wordt linksonderin getoond. Het groene pijltje geeft aan wat ik weggezaagd heb.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_8519b.jpg
Views:	2430
Size:	127.7 KB
ID:	10902   Click image for larger version

Name:	IMG_8521b.jpg
Views:	2430
Size:	104.7 KB
ID:	10903   Click image for larger version

Name:	IMG_8523b.jpg
Views:	2413
Size:	145.6 KB
ID:	10904   Click image for larger version

Name:	IMG_8529b.jpg
Views:	2424
Size:	109.3 KB
ID:	10905  
__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."

Last edited by TvD; 17-08-2008 at 19:46.
Reply With Quote