View Single Post
  #2  
Old 08-08-2007, 21:09
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by wilmai View Post
Blijkbaar beslissen moderators zo maar een nieuwe thread te openen en boodschappen van andere mensen hierin te plaatsen zonder hiervoor toestemming gevraagd aan deze mensen.
Beste Wilmai,

Ja, moderators en admins kunnen inderdaad zomaar een nieuwe thread maken bestaande uit reeds geplaatste berichten. Dat is niks nieuws

Heel simpel, als er in een "algemene thread" een bepaald sub-onderwerp begint te ontstaan dan splitsen we deze berichten af naar een nieuwe thread. Dat is iets wat we in de afgelopen 8 jaar reeds meerdere malen hebben gedaan. Ik persoonlijk zag geen enkel verband tussen de wedstrijd Belgian Champcar Grand Prix en de kaartverkoop rondom dit evenement. Omdat meerdere mensen hun klachten uiten over de gang van zaken was dat mijn inziens een eigen thread waardig. Daarnaast heb ik totaal geen drang of ambitie om de meeste threads op mijn naam te hebben staan. Deze thread staat overigens niet op mijn naam. Zie het eerste bericht in deze thread. Mijn inziens komt het afsplitsen van een subthread de leesbaarheid van het forum alleen maar ten goede.

Nee, wij gaan echt geen toestemming vragen aan iedere gebruiker om hun bericht te verplaatsen. We blijven amateurkes Dus wil je niet ten prooi vallen aan het verplaatsen berichten? Dan is er de volgende oplossing: geen berichten meer posten Dat klinkt wat cru en hard maar wat ik wil zeggen is het volgende: We proberen naar eer en geweten dit forum te "managen".

Ben ik als admin uit de bocht gevlogen? Stuur dan een mail naar het bestuur van deze VZW of start een thread in "vraag aan de admins".
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote