View Single Post
  #10  
Old 14-02-2007, 12:30
manu's Avatar
manu manu is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2003
Location: kortenberg
Posts: 275
Quote:
Originally Posted by manu View Post
Ik heb dit model besteld en zou één van deze dagen moeten binnenkomen.
Gisteren ben ik naar de winkel hier om de hoek gegaan, omdat ik een beetje gerief nodig had. Tevens had ik daar 3 modellen van Spark besteld, waaronder deze Porsche en de twee Corvettes.

Nu heeft de eigenaar een e-mail gekregen van Replicars (verdeler van Spark, Red-line en Bizarre) dat Minichamps een vijandige overname heeft gedaan op deze merken voor de wereldwijde distributie.

Het komt erop neer dat mijn bestellingen komen te vervallen en dat ook de prijzen voor deze merken fors de hoogte zouden in gaan.

De bewuste e-mail:
Quote:
Geachte cliënt,

Wij hebben de volgende belangrijke mededeling : Een vijandige overname van Minichamps met betrekking tot de wereldwijde distributie van de merken SPARK, BIZARRE en RED LINE , geproduceerd door de firma Minimax, per 1 februari 2007, leidt ertoe dat wij niet langer in staat zullen zijn u te kunnen bedienen. Ons resten alleen de voorraden die wij nog hebben, welke wij u graag aanbieden. Uw backorders komen hierbij dan ook te vervallen. Tevens kunnen wij u melden dat Minichamps de prijzen fors heeft verhoogd en er geen kortingen meer gegeven zullen worden. Na deze merken de afgelopen 7 jaar te hebben groot gemaakt is dit alles voor ons, maar ook voor u een groot verlies. Een gezonde concurrentie is de nek omgedraaid en de klant betaald de rekening. U bent natuurlijk vrij om te doen wat u goeddunkt, maar wij adviseren een boycot van Minichamps en de merken van Minimax. Er zijn voldoende alternatieven in de markt. Wij rekenen op uw support

Met vriendelijke groet,
Jaap van Dijk
Replicars bv
Ik vraag mij af wat dit gaat geven in de toekomst.
Reply With Quote