View Single Post
  #13  
Old 02-06-2004, 18:10
NOx's Avatar
NOx NOx is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2003
Location: Hasselt
Posts: 154
Quote:
Ik denk namelijk eerder dat het een race is in Zuid-Afrika, iets uit de Springbok series ofzo (afgaande op het publiek op de foto, dat zou ook de tip verklaren), maar dan komen de nummers en de wagens niet overeen...
Watkins Glen was dus het eerste wat ik vond - na minuutje of 10 zoeken - maar bij het zoeken naar een bevestiging van dit antwoord stuitte ik op een stukje over de Springbok series, gehouden in Zuid-Afrika.
Ik zat al van in het begin met Zuid-Afrika in mijn hoofd (die toeschouwers lijken mij toch redelijk "bien-cuit" op de foto (of ben ik zo kleurenblind?) en dan de tip "winkelstang" (leek me zo iets als "zweefteef" voor een airhostess)) dus ben ik serieus beginnen twijfelen...
Na uiteindelijk wat langer te zoeken dan mijn oorspronkelijke 10 minuten (paar uurtjes) kon ik nog altijd niets bruikbaars vinden, dus heb ik mijn eerste gedacht maar doorgestuurd, in de hoop dat ik de rijders toch nog goed zou hebben. Nu blijkt het toch allemaal juist te zijn...
Dus: altijd op je eerste gedacht afgaan blijkt hier ook maar weer eens waar te zijn.

Bij vraag 13 moet ik Sennake toch nog extra bedanken, aangezien ik de typebenaming van de Ferrari van op zijn site heb, en zo heb kunnen verder zoeken om zo uiteindelijk alles te vinden...

(dus hierbij, dank u )
__________________

Last edited by NOx; 02-06-2004 at 18:13.
Reply With Quote