View Single Post
  #41  
Old 10-03-2013, 13:25
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
Het einde nadert nu met rasse schreden. De afgelopen tijd heb ik de laatste details afgemaakt en de kas op het chassis vastgezet. Het enige wat er nog mist zijn de spatlappen achter de wielen. De PE-exemplaren die bij de transkit van Scale Production zitten vind ik niet mooi, dus daar moet ik nog even wat voor bedenken.

Dan nog even de laatste foto's. Eerst een shot van de motorkap waarop de toegevoegde nummerplaat en rallyplaat zijn te zien. De zwarte rand om de rallyplaat moet tape voorstellen waarmee deze vast was gezet. Daarnaast werden de sluitingen ook op hun plek vastgezet.



De ruitenwissers komen uit de Tamiya donorkit. De rechter-wisser heb ik iets ingekort omdat deze anders buiten de ruit zou vallen (zie rode pijl). De originele spiegels heb ik nog steeds niet teruggevonden, maar in de onderdelen doos vond ik gelukkig nog 2 exemplaren die qua vorm goed lijken.



Als dan werd er nog een antenne gemaakt en geplaatst.


En tenslotte nog even een overzicht van de Audi zoals hij er nu voor staat. Eindofot's volgen later, wanneer ik mooie spatlappen gevonden heb Ik zal deze wagen volgende week in ieder geval meenemen naar Jabbeke.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	audi_sport_quattro_38.jpg
Views:	1002
Size:	144.3 KB
ID:	27094   Click image for larger version

Name:	audi_sport_quattro_39.jpg
Views:	955
Size:	116.7 KB
ID:	27095   Click image for larger version

Name:	audi_sport_quattro_40.jpg
Views:	1048
Size:	78.1 KB
ID:	27096   Click image for larger version

Name:	audi_sport_quattro_41.jpg
Views:	1041
Size:	126.7 KB
ID:	27097  
__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
Reply With Quote