View Single Post
  #34  
Old 26-10-2009, 09:52
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
Update!

Eigenlijk heb ik deze afgelopen vrijdag al zo goed als af gemaakt, maar ik heb nog wat foto's tegoed

Omdat een gedeelte van de voorkant van de body vervangen is door een resin onderdeel kan de body niet meer op de gewone manier vastgezet worden. Daar moest dus wat op gevonden worden. Ik ben toen eens (figuurlijk) in de mish-mash doos gedoken en vond 2 busjes met 2 passende schroefjes. Ik heb toen 2 gaten in de onderzijde geboord en de busjes er boven op geplakt:


Verder heb ik 2 stukjes plasticard gemaakt die ik met de schroefjes aan de onderzijde kan bevestigen. Deze stukjes plastic klemmen precies vast onder 2 luchtinlaten in de bumper.


Onderstaande foto laat zien hoe het dan in elkaar steekt.


Ook de radiator en de voorste bodemplaat zijn onderhanden genomen. De radiator heeft eerst een basiskleur gekregen waarna het STi-logo er met een mal op gespoten is. Tenslotte heb ik me uitgeleefd met "smoke" om de dieper gelegen gedeelten donkerder te maken. Ook de bodemplaat is hier bijna af. Let ook even op de beschadigingen; deze zijn aangebracht door met een nagelvijl een paar keer er over heen te gaan.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	possum_p2000_39.jpg
Views:	1097
Size:	126.9 KB
ID:	15279   Click image for larger version

Name:	possum_p2000_40.jpg
Views:	1061
Size:	117.9 KB
ID:	15280   Click image for larger version

Name:	possum_p2000_41.jpg
Views:	1031
Size:	155.9 KB
ID:	15281   Click image for larger version

Name:	possum_p2000_42.jpg
Views:	1053
Size:	117.7 KB
ID:	15282  
__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
Reply With Quote