View Single Post
  #5  
Old 22-01-2014, 20:20
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Ik heb alvast geleerd dat het niet altijd gemakkelijk is als je over veel referentiefoto's beschikt.

Om de sponsordecals te zetten gebruik ik de referentiefoto's als leidraad. Maar blijkbaar zijn de sponsors op de Fabia gaandeweg veranderd en/of toegevoegd...

Ik verklaar me nader:



Hier zie je dat er onder de groene pijlen geen sponsor te zien is en dat er onder de rode pijlen 'Total' sponsors zitten.



Echter, op de foto waarop de Fabia van het podium rijdt zie je dat er onder de groene pijlen nu wél sponsors staan (en nog wel van 'Domino'), terwijl onder de rode pijlen nog steeds 'Total' staat te lezen.



Nog wat later rijdt de Fabia weer van het podium af en nu staat er onder de rode pijlen ineens 'Castrol Edge' te lezen.

Je moet dus wel weten welke versie je gaat bouwen en op welk moment van de rally om er geen mengelmoes van te maken. Het decalvel van Renaissance voorziet in decals voor 'Total' en 'Domino', terwijl het decalvel van Belkits voorziet in decals voor 'Castrol Edge', dus je kan het allemaal verwezenlijken, maar wel even opletten waar je mee bezig bent dus!

Ik kruip terug in mijn atelier...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	ref01.jpg
Views:	1445
Size:	712.7 KB
ID:	28892   Click image for larger version

Name:	ref02.jpg
Views:	1495
Size:	765.4 KB
ID:	28893   Click image for larger version

Name:	ref03.jpg
Views:	1495
Size:	756.9 KB
ID:	28894  
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote