View Single Post
  #49  
Old 29-09-2013, 15:59
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
Nog meer verwennerij! Nu het stuur. Deze werd samengesteld uit een aantal witmetalen delen, een metalen stuurstang en een PE ringetje. Vervolgens werd het geheel in primer gezet en zwart gespoten. Het leren gedeelte werd nog een beetje "valer" gemaakt en kreeg wat subtiele kleuraccenten. Tenslotte werd er nog een piepklein decal op de onderste stuurarm gezet. Het resultaat is dan als volgt:


En wanneer je dat dan in de rolkooi zet krijg je dit:


En nu het stuur af was stond niets meer in de weg om het buizenframe eindelijk definitief op z'n plek te zetten. En zo geschiedde dus. Vervolgens werden nog enkele koelbuizen aangebracht en vastgezet met tie-raps (zie pijl bij #3). Vervolgens konden ook de stuurstangen (pijl #1) en de anti-rolbar (pijl #2) geplaatst worden.


Nu het interieur grotendeels af is, ben ik ook begonnen met het dashboard. Deze werd ook samengesteld, in de grondlak gezet en kreeg tenslotte een paar lagen Scale Fabric van Tenco. De originele uitstulpingen die knoppen moesten voorstellen werden trouwens verwijderd en er werden gaatjes geboord waar later beter uitziende schakelaars in geplaatst zullen worden.


En tenslotte heb ik de afdekplaat die over het motorblok komt ook al geassembleerd.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	porsche_917lh_53.jpg
Views:	1603
Size:	113.5 KB
ID:	28249   Click image for larger version

Name:	porsche_917lh_54.jpg
Views:	1602
Size:	128.5 KB
ID:	28250   Click image for larger version

Name:	porsche_917lh_55.jpg
Views:	1607
Size:	183.7 KB
ID:	28251   Click image for larger version

Name:	porsche_917lh_56.jpg
Views:	1593
Size:	129.3 KB
ID:	28252   Click image for larger version

Name:	porsche_917lh_57.jpg
Views:	1578
Size:	133.3 KB
ID:	28253  

__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
Reply With Quote