View Single Post
  #2  
Old 03-10-2003, 07:30
FormulaV-JH495's Avatar
FormulaV-JH495 FormulaV-JH495 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2003
Location: looking @ you in my rear view mirror
Posts: 543
Re: Formule Ford kenners gezocht

[QUOTE]Originally posted by Trackfun
[B]



Kostprijs? Welk jaar kopen?
het is te zien of je wil racen (historics of niet) of hem enkel voor
de open track days gaat gebruiken


Hoe moeilijk is het rijden met deze eenzitters? Ik ben op Zolder begonnnen aan 2.18 en heb er na een jaartje oefenen zo'n 2 rond uitgekregen? Ook haalbaar met een FF1800?
Zolder is echt een goed circuit voor een FF1800 ... 1:45 gemakkelijk ....

Makkelijk afstellen (ophanging?)
Er lopen tijdens de trackdays genoeg volk rond die vroegen en nu nog met een FF rondkoersen ... kom naar de laatste Track day van Eranracing dit jaar en ik stel je aan een paar man voor.

Kosten om een "ERAN"seizoen Zolder/Francorchmaps te doen aan een dgl. FF: banden, remmen, etc.

Waar op letten bij occasie?
MOTOR .... chassis geplooid ...

Wat zijn de zwakke plekken? Hoe makkelijk en waar kan je onderdelen vinden?

UK ... daar kan je alles vinden en goedkoper dan hier

Iemand die mijn bakje in rijconditie kan houden als "bijverdienste"?

Veiligheid? in motorsport ????
de eerste keer in een single seater heeft je een raar gevoel ...
je zit positie is anders en die push in je rug (een fantastisch gevoel) voel je beter dan in een gewone wagen

maar het zijn wel veilige bakskes ...

En vooral héél vlug ...


Mail me anders (mario.major@skynet.be) en ik stuur een paar goeie links door met 2e hands FF1600 en FF1800's op ... en die zijn in perfecte staat ...
heb er al een paar getest (wel in UK maar nu dat de Britse pond laag staat is het wel een goed moment om te kopen).
En die mannen hebben reserve stukken in overvloed ... en die gaan je helpen bij je keuze ... gewoon je budget doorsgeven en ze helpen je tussen een paar wagens kiezen ...

But buy a FV ... a lot more fun ..easier to work on ... and a lot cheaper ... als hij tenminste rijd natuurlijk ..
__________________
It's satisfaction, it's disappointment,it's triumph, it's noise, it's color, it's people.. For a racing-driver, each race is a new adventure ... J.Clark
Reply With Quote