View Single Post
  #6  
Old 03-09-2010, 14:35
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
Inmiddels is er al redelijk wat gedaan aan deze wagen.

Het chassis werd van primer en lak voorzien. Voor de foto heb ik een en ander op z'n plek gelegd zodat je een idee krijgt hoe het eruit gaat komen te zien.


Verder werd de aangepaste ophanging in de grijze primer gezet. Hier en daar moet er nog wat bijgeschuurd worden waarna de kleur erop kan.


Ook het interieur werd in de grondlak gezet. De rolkooi heeft behoorlijk wat schuurwerk nodig gehad. Na de volgende laag primer zal blijken of er nog meer te schuren valt.


Het dashboard, de stoelen en de helmenbak werden van vele laagjes "Scale Fabric" voorzien.


En tenslotte werd de body behandeld. Zoals alle onderdelen kreeg deze eerst een wasbeurt. Vervolgens heb ik de panellines uitgekrast en het geheel in de witte primer gezet. Daarna de hele body nagelopen op oneffenheden en die gecorrigeerd, waarna nog een laag primer volgde. Helaas kwam ik daarna nog wat onregelmatigheden tegen... Nadat deze netjes zijn opgevuld en/of weggeschuurd zal er lokaal nogmaals een primerlaag volgen. De panellines zullen allen nogmaals uitgekrast worden alvorens aan de blauwe laklaag te beginnen.
(de achtervleugel is alleen voor de foto even op z'n plek gelegd overigens)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	possum_nz95_05.jpg
Views:	2345
Size:	111.6 KB
ID:	19179   Click image for larger version

Name:	possum_nz95_06.jpg
Views:	2235
Size:	77.4 KB
ID:	19180   Click image for larger version

Name:	possum_nz95_07.jpg
Views:	2242
Size:	95.2 KB
ID:	19181   Click image for larger version

Name:	possum_nz95_08.jpg
Views:	2256
Size:	94.8 KB
ID:	19182   Click image for larger version

Name:	possum_nz95_09.jpg
Views:	2262
Size:	86.5 KB
ID:	19183  

__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
Reply With Quote