View Single Post
  #8  
Old 18-06-2007, 20:04
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
rally rally rally ...
 
Join Date: Dec 2003
Location: Landen
Posts: 1,187
Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
p het moment dat Senna aangekondigd had dat hij op het einde van het seizoen 1987 zou vertrekken naar McLaren,...
Dat had ik dus door, maar ik vond dus nergens voor/na welke GP hij dat aankondigde. Dan kwam ik op een ander idee... ik zoek alle samenvattingen van alle wedstrijden op en ik zie waar de streep in de pits geel is! Ik kwam bij Portugal uit maar dat leek mij toch wat te vroeg op het seizoen dus heb ik dat maar gelaten. Fout gedacht dus.

Voor de Snijers vraag heb ik ook problemen gehad. Ik moest eerst het jaar vinden, wat al niet evident is want als die wagen drie jaar na elkaar met dezelfde decoratie rond heeft gereden. 1995 en 1994 waren al snel eruit gegooid omdat er toen veel Fina sponsoring op de wagen hing, en op de foto was er niks te zien. Dan moest ik een ander referentiepunt zoeken, en dat waren de Univer-cell stickers en al die rommel onder de deur. Die Univer-cell sticker hing voor elke rally anders en de stickers onderaan werden later veranderd naar rood. Dan een foto vastgekregen van Spa 93 en dat klopte gelukkig.

Mijn perfecte score is dus lichtjes verpest maar ik sta nog altijd waar ik wil staan dus ik klaag niet.
Reply With Quote