View Single Post
  #1  
Old 06-04-2011, 17:29
sturgis sturgis is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2011
Location: België
Posts: 61
1/87th Vrachtwagens, welkom hier?

Hoi iedereen,

Al geruime tijd snuister ik hier door het forum voor wat Belcar en endurance info, alsook het modelbouw gedeelte hier waar toch wel een pak knappe bouwers zitten moet ik zeggen!

Zelf bouw ik geen racemodellen in schaal, die doe ik liever in 3D zodat ik die ook daadwerkelijk de sporen kan geven op mijn PC , maar bouw wel al een 2tal jaar vrachtwagens in schaal 1/87 nadat ik de microbe van men broer heb overgepakt toen die zich meer in 1/87 ging bezighouden.

Hoewel ik al een tijdje stil lig wegens tijdsgebrek, begint het toch wel weer wat te kriebelen na het lezen van het forum hier
Na het zien van de positieve reacties hier op enkele vrachtwagen modellen, dacht ik ook even hallo te zeggen en wat van mijn afgewerkte projectgen te laten zien.

Het betreft hier modelletjes van Herpa die zowel "blank" en "in pieces" als volledig afgewerkte trucks die kunnen gekocht worden. deze pas ik dan aan met resin onderdeeltjes die bij speciaal zaken gekochten kunnen worden, "accesoires" van herpa zelf, en tenslotte spuit en decal ik ze.
Hier en daar heb ik ook al enkele scratch parts aangebracht, maar ik heb nog heel wat te leren natuurlijk.
In mijn tienerjaren heb ik wat met vliegtuigmodellen bezig geweest, maar als jonge gast had ik niet echt het geduld voor dat soort zaken, en deze 1/87ste modellen lijken me een pak beter af te gaan hehe.

maar goe, genoeg gepraat, tijd voor enkele fotos

Fictieve Eurotrans fleet:













voor de finale cabdetails, zoals de widscreencatchers, en interieur details die hierboven zijn aangebracht

Reply With Quote