View Single Post
  #15  
Old 09-09-2010, 14:33
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Ik ga een eerlijk antwoord geven.

De ingeleverde foutieve clubkledij ligt nog steeds in een zak in mijn garage momenteel en ik heb er (buiten het mee verhuizen) verder niets meer mee gedaan.

Sedert de melding dat er verkeerde maten geleverd waren, zijn er wel toch enkele dingen gebeurd. Zo hebben we een maand extra gewacht om zeker te zijn dat iedereen wist wat 'em dan wel moest hebben. Bovendien heb ik heel het verkeerde clubkledij verhaal op mijn bord gekregen terwijl ik bij de initiële bestelling totaal niet betrokken was. Daarbij kwam dat één en ander in een behoorlijk negatieve sfeer plaatsvond, dus ik liet het even liggen om me op wat anders te concentreren. Ik zeg niet dat er plekkers bijzijn die een probleem met mij hebben, maar al zou zelfs de helft van de achter-de-rug-roddels waar zijn, dan begint ne mens toch te twijfelen. Motivatie om dan fouten door anderen gemaakt recht te zetten, is redelijk zoek op zo'n moment, maar goed, da's voorbij.

Dus, ik dacht, laat het maar even liggen en tegen de zomervakantie is alles achter de rug, inclusief de foute kledijgeschiedenis. Koelen zonder blazen... Begin mei heb ik echter niet-modelbouw gerelateerde plannen gemaakt, zoals daar zijn trouwen, een huis kopen en verhuizen, en ondertussen is ook dat allemaal achter de rug. Ik hoef er geen tekening bij te maken dat in deze periode ik slechts enkele seconden aan modelbouw gedacht heb, de Texaco Ford is af, maar voor de kledij was er geen plaats/tijd.

Zoals aangegeven ben ik ondertussen verhuisd en de afgelopen weken hebben dan ook in het teken gestaan van alles een nieuwe plaats te geven. Van twee huishoudens naar eentje verhuizen is niet even in 1, 2, 3 klaar en buiten mijn kits in de juiste kast is er verder nog niets geïnstalleerd wat enigszins met modelbouw verband houdt. Maar, het was nu wel de juiste moment om van de kledij werk te maken. Dus, het plan opgevat om samen met Sennake naar de kledingzaak in Begijnendijk te rijden om de nodige nieuwe bestelling te plaatsen. Ik zou tegen de middag daar zijn, maar de vorige huisbaas besliste er anders over door iets later dan gepland bij mij thuis nog even langs te komen voor de laatste details aangaande het vorige pand. Ik ben dan in de namiddag bij Sennake gearriveerd en aangezien we nog andere dingen op onze agenda staan hadden, is de kledij er opnieuw bij ingeschoten.

Begijnendijk ligt niet naast mijn deur, dus het wordt weer even plannen om te zien wanneer we dan wel kunnen gaan. Ik speel voor dit soort dingen niet "cavalier seul" en probeer altijd alles in teamverband te doen. Dat maakt het er qua planning niet altijd makkelijker op, maar met 2 weet en zie je altijd meer dan alleen. Het vroegste dat ik opnieuw kan gaan is pas over een dikke week van nu - 18 september, maar dat moet nog bevestigd worden. De levering van de hemden zal dan een goeie 2 à 3 weken in beslag nemen en dan moet alles naar Hasselt gebracht worden voor de borduurwerken en weer zijn we 2 à 3 weken verder.

Levering wordt dus wellicht de meeting van November - als alles goed gaat.


Echter, als er mensen zouden bij zijn die het wachten grondig beu zijn, van heel de toestand niet meer willen weten en hun zuurverdiende centjes terugwillen, dan kan dat. Het volstaat om dit aan te geven. We zorgen er dan voor dat alles netjes terugbetaald wordt. Houdt er wel rekening mee dat om mee te kunnen gaan naar een beurs, clubkledij een vereiste blijft.

Indien er nog vragen zijn, dan kan je mijn mobiele nummer bereiken: 0475 26 59 09 en wil ik er graag nog een extra woordje uitleg bij placeren.


Last edited by Guido; 09-09-2010 at 14:37.
Reply With Quote