View Single Post
  #8  
Old 08-12-2010, 21:20
Doc's Avatar
Doc Doc is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2008
Location: Maasmechelen, deelstaat van de republiek Vlaanderen
Posts: 1,428
Vervolgens het onderstel. Deze hebben ze in der loop der jaren bij GASS blijkbaar aangepast want het plannetje klopt hier nl niet. Soit, het zijn maar 4 remschijven dus dat lukt nog wel.





Normaal moeten de velgen daar gewoon opgelijmd worden. Dat zag ik dus niet echt zitten, kan niet stevig genoeg zijn. Dus effe gemeten, gaatjes geboord, lasbagetje bij de hand en Tada!!



De velg heb ik ingeboord met dezelfde dikte als de lasbaget



Dan kwam het grootste probleem dat ik tot nu toe bij deze kit ben tegengekomen. De bandjes zijn namelijk veel te klein. De achterste banden gaan er net op maar zijn veels te smal, de voorste gaan er zelfs niet op. Dus zoeken geblazen. Zowat alle gravelsetjes die ik in huis had geprobeerd, ofwel te groot, ofwel te klein, ofwel te breed, ofwel te smal, niets te vinden dus. Gisteren herinnerde ik me een gesprek dat ik een hele poos geleden heb gehad met, ik dacht, Gery. In die tijd reden ze nl ook nog met slicks. Dat vergemakkelijkte mijn zoektoch aanzienlijk. Want die had ik hier met de hopen liggen. Een setje van een ouder model skyline paste, in mijn ogen, prima. Ik ga deze goed ruw opschuren, moet lukken.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	sized_CIMG0003.JPG
Views:	2760
Size:	414.6 KB
ID:	20202   Click image for larger version

Name:	sized_CIMG0004.JPG
Views:	2780
Size:	414.0 KB
ID:	20203   Click image for larger version

Name:	sized_CIMG0005.JPG
Views:	2712
Size:	446.6 KB
ID:	20204   Click image for larger version

Name:	sized_CIMG0006.JPG
Views:	2721
Size:	377.1 KB
ID:	20205  
__________________
Reply With Quote