View Single Post
  #5  
Old 02-11-2007, 14:03
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Een zeer mooie uitslag en een meer dan verdiend podium! Juha is een waardige opvolger, proficiat kerel!! Als er centjes hadden kunnen ingezet worden, had ik er redelijk wat verdiend, want ik heb hem altijd getipt als winnaar.

Ikzelf vond het behoorlijk moeilijk om tijdens deze editie geconcentreerd te blijven tot het einde en dit in tegenstelling tot vorig jaar. Ook het nieuwe systeem met fototips van in het begin vond ik niet makkelijk. De 2 kerktorens "aan de Costa Brava" liggen me nog altijd op de maag. Wat er ook van weze, 2007 was geen makkelijke editie en zoals gezegd, het podium is meer dan verdiend. Zowel Juha, Pompierke als HHugo hebben het beste van zichzelf gegeven. Proficiat mannen.

2007 was voor mij mijn 5de deelname aan deze kwis. Met een overwinning in 2006, een 2de plaats in 2003 en dit jaar een 4de als beste resultaat, denk ik dat ik volgend jaar eens een keertje ga overslaan.

In ieder geval, dankjewel aan de organisatoren weeral, Guy en Werner en ook aan alle andere medekwissers om een en ander in een serene sfeer te laten verlopen hebben.

Reply With Quote