View Single Post
  #60  
Old 17-08-2005, 22:30
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Quote:
Originally Posted by Mark
De winnaar van de 24 uur van Zolder 1999 is weer opgedoken. De Audi A4 quattro Turbo gaat weer gas geven in de Pirelli Touringcar Trophy , www.touringcartrophy.com Voor de Belcar reed die wagen rond als Supertourisme in de toenmalige Procar.

M.b.t. tot Procar, de Audi A4 quattro Supertourime van Hemrouille komt ook aan de start in deze serie. De wagen werd destijds gerund door Dubois Racing/Rene Verbist Racing............de vraag van de huidige bezitter, HOMBRE MOTORSPORT: Heeft iemand foto's van die wagen?

Iemand die foto's heeft van beide wagens mag ze altijd doormailen naar mij, ik zal ze dan doorsturen naar de mensen van Hombre Motorsport. De foto's van Werner zijn site en die van mij hebben ze al "ontdekt". Kan iemand onze Oosterburen helpen?
Bij "Les Photos" op de site van Jean-Francois Hemroulle zelf! Hier klikken 5 pagina's foto's in totaal.

Als ik het goed voor heb is de A4 (op het einde met turbo) waarmee ze in de Belcar hebben gereden is niet dezelfde als nadien in de "nieuwe" Belgian Procar waar ze met de laatst gemaakte A4 reden (ex-Biela). Deze auto heeft Hemroulle ook gebruikt tijdens de laatste Procar race in '97 om een kans te maken tegen de BMW van de Radigučs, tevergeefs bleek achteraf.

Last edited by Scapa; 17-08-2005 at 22:35.
Reply With Quote